delling81 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 - Outlook er jo komplett umulig å få installert virus gjennom... I alle fall 2003 versjonen. Spørrs om Valve er helt enig i den påstanden. Lenke til kommentar
benz Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Vet i alle fall dette: Computer Associates, som Microsoft samarbeider med, hadde for et par-tre år siden et antivirusprogram som het InnoculateIT. Dette ble lagt ut gratis for hjemmebrukere (IKKE det samme som PCcillin og McAffee). Jeg hadde det installert i et års tid. Min erfaring var at det ble oppdatert med nye "patcher" så snart det kom nye kjente virus, og gjorde jobben sin helt perfekt. Programmet fikk også beste testkarakter da det ble sammenlignet med andre på markedet (var det i PC World?). CA informerte etter hvert om at de ikke kom til å supportere denne type produkter, da de ville konsentrere aktiviteten om bedriftsmarkedet. Er derfor rimelig sikker på at dette ikke er noe "dritt". Er det forresten ikke bare å prøve da, det er jo gratis? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Huff, Holder meg til Norton, gidder ikke noe annet Norton Antivirus 2003=C&¤%k Lenke til kommentar
Athos70 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 jeg har lagt den inn og den fungerer helt fin fin... Settings for både firewall og anti-virus delen er enkle å holde orden på... dro fram en gammel trojan tilogmed... den var d jo fint å bli kvitt gratis ! *grin* så langt vil jeg bare si thumbs up ! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hvis Microsoft er så ille så ikke bruk det da! Bruk det som har dirkefrie låser, brannmurer, jordvoller og borgmurer med skyteskår. Eller gå på fyllinga og finn noe gratis. Det er fritt frem til å bruke det du vil. Sitt ikke og klag på det andre liker og bruker. Det er dårleg for helsen å sutre. Eller er det sånn at "den man elsker er den man tukter"? *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå