Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette noe folk ser på?

Tja, folk kanskje så på det bare den gang da det var i Oslo, jeg husker ikke hvilket år det var nøyaktig men ikke så lenge siden... Men det spørs hva man er interessert i, noen ser bare på fotball.

Lenke til kommentar

Er dette noe folk ser på?

Tja, folk kanskje så på det bare den gang da det var i Oslo, jeg husker ikke hvilket år det var nøyaktig men ikke så lenge siden... Men det spørs hva man er interessert i, noen ser bare på fotball.

Og da traff du i grunnen begge tingene (både MGP og fotball) som interesserer meg fra hæla og ned.........

Vi er jo (takk og lov) alle forskjellige, så både fotball og MGP har da mange som virkelig er engasjerte og ser på det til enhver mulighet. Men hvilken sang som er favoritten min, tja si det, tror ikke jeg har ikke hørt noen av dem jeg gitt........

Lenke til kommentar

Den polske var jo faktisk en veldig bra GP-ballade. - Den spanske begynte bra, kunne kommet rett fra hitlistene - men så mistet den det helt i refrenget.

men, icebreaker er definitivt best av disse ;)

Icebreaker er litt "for vanlig" syns jeg. Rytmeendringene er litt rare der også... Liker den spanske best jeg. 

Lenke til kommentar

Den polske var jo faktisk en veldig bra GP-ballade. - Den spanske begynte bra, kunne kommet rett fra hitlistene - men så mistet den det helt i refrenget.

Icebreaker er litt "for vanlig" syns jeg. Rytmeendringene er litt rare der også... Liker den spanske best jeg.

Hmm, synes ikke den er "vanlig" i det hele tatt. - men det er feil arrangement i begynnelsen, det skulle vært mye kraftigere synging ala Sia eller Rihanna - Agnetes stemme høres svak ut, og det er den jo ikke. - Dessuten er det ett skikkelig dødpunkt når hun går rundt bak platået i begynnelsen som skulle vært unngått. - Hadde dette vært rettet opp hadde det vært en skikkelig ener.

Lenke til kommentar

Hmm, synes ikke den er "vanlig" i det hele tatt. - men det er feil arrangement i begynnelsen, det skulle vært mye kraftigere synging ala Sia eller Rihanna - Agnetes stemme høres svak ut, og det er den jo ikke. - Dessuten er det ett skikkelig dødpunkt når hun går rundt bak platået i begynnelsen som skulle vært unngått. - Hadde dette vært rettet opp hadde det vært en skikkelig ener.

Jeg har nå hørt igjen på den spanske, polske, norske og også franske og russiske sangen (leste et sted at de skulle være gode). Kun hun fra Spania og han fra Polen hadde gode stemmer syns jeg. De øvrige var gjennomsnittlige.

Lenke til kommentar

Korfor er dette i musikk-forumet?

Hvor bør dette være da? I matlaging- eller idrettsforum kanskje?...

Det må jo være ett sted på dette forumet der useriøst tull og vas som Eurovision song contest høyrer heime  :devil:

Det er nok akkurat her siden du skriver her hehe.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...