petter105 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hvem vinner Eurovision 2016 i Stockholm? Mange sier Spanias "Say Yey!": http://www.eurovision.tv/page/stockholm-2016/all-participants eller Polens "Color Of Your Life": Men hva med Norges "Icebreaker"?: https://www.youtube.com/watch?v=GTQWGlzie7M Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Er dette noe folk ser på? 4 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Korfor er dette i musikk-forumet? 4 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Den polske var jo faktisk en veldig bra GP-ballade. - Den spanske begynte bra, kunne kommet rett fra hitlistene - men så mistet den det helt i refrenget. men, icebreaker er definitivt best av disse Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Sverige kommer utenfor topp 10 år. Det er alt jeg kan si så langt. Lenke til kommentar
petter105 Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Er dette noe folk ser på? Tja, folk kanskje så på det bare den gang da det var i Oslo, jeg husker ikke hvilket år det var nøyaktig men ikke så lenge siden... Men det spørs hva man er interessert i, noen ser bare på fotball. Lenke til kommentar
petter105 Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Korfor er dette i musikk-forumet? Hvor bør dette være da? I matlaging- eller idrettsforum kanskje?... Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Er dette noe folk ser på? Tja, folk kanskje så på det bare den gang da det var i Oslo, jeg husker ikke hvilket år det var nøyaktig men ikke så lenge siden... Men det spørs hva man er interessert i, noen ser bare på fotball. Og da traff du i grunnen begge tingene (både MGP og fotball) som interesserer meg fra hæla og ned......... Vi er jo (takk og lov) alle forskjellige, så både fotball og MGP har da mange som virkelig er engasjerte og ser på det til enhver mulighet. Men hvilken sang som er favoritten min, tja si det, tror ikke jeg har ikke hørt noen av dem jeg gitt........ Lenke til kommentar
petter105 Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Den polske var jo faktisk en veldig bra GP-ballade. - Den spanske begynte bra, kunne kommet rett fra hitlistene - men så mistet den det helt i refrenget. men, icebreaker er definitivt best av disse Icebreaker er litt "for vanlig" syns jeg. Rytmeendringene er litt rare der også... Liker den spanske best jeg. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Den polske var jo faktisk en veldig bra GP-ballade. - Den spanske begynte bra, kunne kommet rett fra hitlistene - men så mistet den det helt i refrenget. men, icebreaker er definitivt best av disse Icebreaker er litt "for vanlig" syns jeg. Rytmeendringene er litt rare der også... Liker den spanske best jeg. Hmm, synes ikke den er "vanlig" i det hele tatt. - men det er feil arrangement i begynnelsen, det skulle vært mye kraftigere synging ala Sia eller Rihanna - Agnetes stemme høres svak ut, og det er den jo ikke. - Dessuten er det ett skikkelig dødpunkt når hun går rundt bak platået i begynnelsen som skulle vært unngått. - Hadde dette vært rettet opp hadde det vært en skikkelig ener. Lenke til kommentar
petter105 Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Den polske var jo faktisk en veldig bra GP-ballade. - Den spanske begynte bra, kunne kommet rett fra hitlistene - men så mistet den det helt i refrenget. men, icebreaker er definitivt best av disse Icebreaker er litt "for vanlig" syns jeg. Rytmeendringene er litt rare der også... Liker den spanske best jeg. Hmm, synes ikke den er "vanlig" i det hele tatt. - men det er feil arrangement i begynnelsen, det skulle vært mye kraftigere synging ala Sia eller Rihanna - Agnetes stemme høres svak ut, og det er den jo ikke. - Dessuten er det ett skikkelig dødpunkt når hun går rundt bak platået i begynnelsen som skulle vært unngått. - Hadde dette vært rettet opp hadde det vært en skikkelig ener. Jeg har nå hørt igjen på den spanske, polske, norske og også franske og russiske sangen (leste et sted at de skulle være gode). Kun hun fra Spania og han fra Polen hadde gode stemmer syns jeg. De øvrige var gjennomsnittlige. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Korfor er dette i musikk-forumet? Hvor bør dette være da? I matlaging- eller idrettsforum kanskje?... Det må jo være ett sted på dette forumet der useriøst tull og vas som Eurovision song contest høyrer heime Lenke til kommentar
petter105 Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Korfor er dette i musikk-forumet? Hvor bør dette være da? I matlaging- eller idrettsforum kanskje?... Det må jo være ett sted på dette forumet der useriøst tull og vas som Eurovision song contest høyrer heime Det er nok akkurat her siden du skriver her hehe. Lenke til kommentar
petter105 Skrevet 18. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2016 Han polske fyren Ja, han er helt fantastisk. Skjønner ikke helt, men det ser ut at man først lo av ham her, og til slutt klappet som gale: https://www.youtube.com/watch?v=5BxBHEAMza8 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Han polske fyren Dame eller mann det der? Lenke til kommentar
petter105 Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Dame eller mann det der? Ser du ikke? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 Da hadde eg ikke spurt. Det er mange rare sammensetninger der ute. Enten er det en rimelig ekkel type ellers så er det en dame som mimer. Eller en mann som mimer.. Vet rett og slett ikke hva eg skal si at det der er fornoe. Lenke til kommentar
petter105 Skrevet 20. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2016 Da hadde eg ikke spurt. Det er mange rare sammensetninger der ute. Enten er det en rimelig ekkel type ellers så er det en dame som mimer. Eller en mann som mimer.. Vet rett og slett ikke hva eg skal si at det der er fornoe. Men hvilken av sangene synes du er best?: http://www.eurovisio...ll-participants Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Er dette noe folk ser på? Har du virkelig ikke fått med deg at folk gjør det?? Korfor er dette i musikk-forumet? Kan ikke se at det er særlig verre enn det meste annet om musikk som omtales her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå