VistaX Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg har nettopp kjøpt en Dell skjerm og kobler den til macen min med Mini DisplayPort i macen og DisplayPort i skjermen. Ingenting skjer. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Har du stilt skjermen inn på riktig skjerminngang og passet på at strømmen fungerer? Får du "no signal" beskjeden? Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Åpne Systemvalg, og søk fram skjermer. Her kan du velge hvilke skjermer, og hvordan de skal oppføre seg. /Jan Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Åpne Systemvalg, og søk fram skjermer. Her kan du velge hvilke skjermer, og hvordan de skal oppføre seg. /Jan Dette har jeg forsøkt. Ingen skjerm som kommer opp. Jeg forsøkte med HDMI,bog da fungerer det. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Har du stilt skjermen inn på riktig skjerminngang og passet på at strømmen fungerer? Får du "no signal" beskjeden?Ja, input stod på DisplayPort og skjermenstår det kun at den går i dvalemodus. Som nevt over, virker det med HDMI. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Da høres det ut som hardware feil enten hos skjermen eller kabelen. Det kan selvsagt være maskinen, men det ville jeg testet sist av alt. Lenke til kommentar
kjeita Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Jeg hadde noe rart med en macbook for en stund siden. For at den skulle se skjermen som var koblet med mini display port, så måtte skjermen være koblet til (gjerne påslått, men dette var ikke nødvendig for meg) når jeg startet pc'n. Så prøv dette: Skru av mac'n. Koble skjerm via display port til mac'n. Skru på skjerm og still inn skjerm for å lese signal fra display port. Skru på mac'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå