geita_ Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 https://pjmedia.com/blog/latest-survey-finds-25-of-french-teenagers-are-muslims/ Føles så rart at disse "tinfoil" folkene som sa for mange tiår siden at vi gikk mot en tid der europeere ville bli byttet ut bare har mer og mer rett. Borgerkrig i 2050 ? lets do it. 7 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hva er galt med muslimer? Dette var da veldig generaliserende. Lenke til kommentar
Populært innlegg 2Tetrix Skrevet 15. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2016 Ikke noe galt med muslimer men Frankrike bør jo primært ha fransk befolkning. 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg misanthrope Skrevet 15. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 15. mars 2016 Rundt halvparten av de nyfødte barna i flere land også. Og snart halvparten av elevene som begynner i Osloskolen. For ikke å snakke om tilstrømmingen av voksne.Islam tar Europa (nesten) uten å ha avfyrt et skudd. 12 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Islam tar Europa (nesten) uten å ha avfyrt et skudd. Jo mindre skudd som avfyres, desto raskere kan prosessen gå. Islamsk terror er vel kanskje det eneste som kan bremse utviklingen? Det verste terroristene kan gjøre nå, er å gjøre ingenting. De farligste terroristene er de som ikke gidder begå terror. Men det er vel for sent allerede? Puggingen av koranvers har vel begynt i de tusen norske hjem ... 2 Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hvor mange av disse er troende? Det var veldig mye. Når det er sagt er ikke det at de er muslimer problemet. Troen forsvinner fra Verden om dagen. I USA støtter de konservative kristne personen guds leder på jorden går i mot (trump og paven) mens 11% av muslimene i USA støtter han grunnet økonomisk politikk (I shit U not). Tro har neppe en fremtid men det kan være andre hensyn som er viktige å se på. Norge og Sverige har ganske lik kultur men svenskene rotter seg pokker sammen som en gjeng trøndere. Svenske ghettoer FTW. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jo mindre skudd som avfyres, desto raskere kan prosessen gå. Islamsk terror er vel kanskje det eneste som kan bremse utviklingen? Det verste terroristene kan gjøre nå, er å gjøre ingenting. De farligste terroristene er de som ikke gidder begå terror. Du sier noe. Jo mer ideologien går under radaren jo farligere er den. Det beste er vel på mange måter at de viser seg frem som de faktisk er. To tredeler av muslimer i vesten er fundamentalister. I muslimske land enda fler. 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hvor mange av disse er troende? Det var veldig mye. Når det er sagt er ikke det at de er muslimer problemet. Troen forsvinner fra Verden om dagen. I USA støtter de konservative kristne personen guds leder på jorden går i mot (trump og paven) mens 11% av muslimene i USA støtter han grunnet økonomisk politikk (I shit U not). Tro har neppe en fremtid men det kan være andre hensyn som er viktige å se på. Norge og Sverige har ganske lik kultur men svenskene rotter seg pokker sammen som en gjeng trøndere. Svenske ghettoer FTW. To tredeler av muslimer i Europa er fundamentalister. Amerikanske muslimer er av en helt annen type enn i Europa. USA har brain drain. De tar imot de godt utdannede og tvinger dem til å integrere seg. I Europa bor de i ghettoer, også i noen grad i Norge, Groruddalen f.eks, går på trygd, og blir bitre på oss. 6 Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Islam tar Europa (nesten) uten å ha avfyrt et skudd. Det verste terroristene kan gjøre nå, er å gjøre ingenting. De farligste terroristene er de som ikke gidder begå terror. Nå tar jeg poenget ditt og føyer meg i rekken av de som ser at det strengt talt bare er terrorangrep pr 5. år som holder "stillingskrigen" gående nå som Onkel Georg er borte fra huset men en terrorist som ikke gjør terror er da ingen terrorist Endret 15. mars 2016 av Clarus Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hvor mange av disse er troende? Det var veldig mye. Når det er sagt er ikke det at de er muslimer problemet. Troen forsvinner fra Verden om dagen. I USA støtter de konservative kristne personen guds leder på jorden går i mot (trump og paven) mens 11% av muslimene i USA støtter han grunnet økonomisk politikk (I shit U not). Tro har neppe en fremtid men det kan være andre hensyn som er viktige å se på. Norge og Sverige har ganske lik kultur men svenskene rotter seg pokker sammen som en gjeng trøndere. Svenske ghettoer FTW. To tredeler av muslimer i Europa er fundamentalister. Amerikanske muslimer er av en helt annen type enn i Europa. USA har brain drain. De tar imot de godt utdannede og tvinger dem til å integrere seg. I Europa bor de i ghettoer, også i noen grad i Norge, Groruddalen f.eks, går på trygd, og blir bitre på oss. Da underbygger du poenget mitt og det liker jeg. I likhet med at Amerikanske muslimer ikke kan sammenlignes med Verdens (11% hadde gitt 170 millioner muslimske Trumf-supportere på verdensbasis) muslimer og det kan neppe franske heller da en generasjon er mer en nok for å snu opp ned på både verdier og tro. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ikke noe galt med muslimer men Frankrike bør jo primært ha fransk befolkning. Det skjønner jeg. Det virket bare som om TS hadde generaliserte alle muslimer under samme kam. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Da underbygger du poenget mitt og det liker jeg. I likhet med at Amerikanske muslimer ikke kan sammenlignes med Verdens (11% hadde gitt 170 millioner muslimske Trumf-supportere på verdensbasis) muslimer og det kan neppe franske heller da en generasjon er mer en nok for å snu opp ned på både verdier og tro. Problemet er at annen generasjon like sansynelig griper til våpen. Når muslimer føler (rettmessig eller ei) at de havner utenfor det gode selskap i Europeiske land, så skylder på samfunnet, og da er religiøse ekstremister mer enn klare til å ta dem imot. 2 Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Da underbygger du poenget mitt og det liker jeg. I likhet med at Amerikanske muslimer ikke kan sammenlignes med Verdens (11% hadde gitt 170 millioner muslimske Trumf-supportere på verdensbasis) muslimer og det kan neppe franske heller da en generasjon er mer en nok for å snu opp ned på både verdier og tro. Problemet er at annen generasjon like sansynelig griper til våpen. Når muslimer føler (rettmessig eller ei) at de havner utenfor det gode selskap i Europeiske land, så skylder på samfunnet, og da er religiøse ekstremister mer enn klare til å ta dem imot. Sannsynligheten for at det skjer er vi nok uenige om og vil neppe bli enige om. Jeg baserer svaret mitt på historien og da har det aldri skjedd så vidt jeg vet i noe europeisk land selv om dette er en tusen år gammel problemstilling og med dagens regimer vil det heller ikke skje. Men når det er sagt er dette en utvikling som langt fra er problemfri og her trur jeg Frankrike har tatt seg muslimer (les vann) over hodet. Innvandringen skjer fortere en hva man klarer å hanskes med over hele Europa og dette vet man nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Kanskje seg ned med fantasier om muslimsk overtagelse av europa. http://www.pewresearch.org/fact-tank/2015/11/17/5-facts-about-the-muslim-population-in-europe/ Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Det er kun et spørsmål om tid. Og jo fler det blir av dem, jo mer vil de kreve.Europa er over og ut i år 2100 og går tilbake til å bli utviklingsland med store problemer akkurat som regimene i Midtøsten. Demokratiet vil ikke overleve. Ei heller sekulæriteten, menneskerettighetene, ytringsfriheten, eller noe annen del av den europeiske idèarven. 3 Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Det er kun et spørsmål om tid. Og jo fler det blir av dem, jo mer vil de kreve. Europa er over og ut i år 2100 og går tilbake til å bli utviklingsland med store problemer akkurat som regimene i Midtøsten. Demokratiet vil ikke overleve. Ei heller sekulæriteten, menneskerettighetene, ytringsfriheten, eller noe annen del av den europeiske idèarven. Nå virker jeg sikkert som en venstrevridd islamtilhenger men det får gå... Hva tyder på dette egentlig? Er det noe vestlig land som faktisk er i nærheten av å slite med at landet har muslimske verdier og retning? Jeg ser hva som har skjedd og felles for samtlige vestlige land er at jeg ikke ser ett eneste islamsk (da mener jeg med muslimsk ryggrad med fotfeste i koranen) parti eller gruppering av størrelse som er verdt å bry seg om i noe land. Tvert i mot så endrer verdiene til innvandrere fra samtlige land og religioner seg mer og mer til landet de bor i. Trust me. Hadde jeg sett på dette som enkelte her hadde jeg vært med i hylekoret med høygaffel men jeg klarer ikke se den siden av saken uten å "glemme" mange aspekter. 1 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Borgerkrig i 2050? Nei, høyst et ørlite blaff. På det tidspunktet har muslimene full kontroll i Vest-Europa. Skal de andre vinne, må krigen starte flere tiår før det. Men ingenting tyder på at så vil skje. Kolonistene i Amerika kunne ikke ha vunnet om indianerne hadde stått sammen mot inntrengerne. Men nei, grupper av indianere kjempet på kolonistenes side. Slik er det også i Europa nå: mektige europeiske krefter arbeider målbevisst for at tradisjonell europeisk kultur og europeiske gener skal utryddes, og det ser absolutt ut til at de vil lykkes. 5 Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Er det noe vestlig land som faktisk er i nærheten av å slite med at landet har muslimske verdier og retning? Hittil har alt gått bra, sa mannen som hadde falt ned av taket (idet han passerte femte etasje). 3 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Er det noe vestlig land som faktisk er i nærheten av å slite med at landet har muslimske verdier og retning? Hittil har alt gått bra, sa mannen som hadde falt ned av taket (idet han passerte femte etasje). Jeg tror mannen i det billedlige uttrykket bør utstyres med noen skrubbsår på veien. Du bør la ham snerte en vinduskarm eller noe sånt. Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Er det noe vestlig land som faktisk er i nærheten av å slite med at landet har muslimske verdier og retning? Hittil har alt gått bra, sa mannen som hadde falt ned av taket (idet han passerte femte etasje). Det "argumentet" faller jo for egen urimelighet. Burde være like mot drammensere da eller i tilfellet? Så igjen... Jeg står fast samme sted... Kjedelig at det virker som at ingen har noen skikkelig gjennomtenkte argumenter. Mange "korthus". 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå