Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Særdeles vellykkede nattbilder med V1 som det beste. Her er det vanskelig å klage på skarpheten ! Mvh Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Flotte alle tre, holder en knapp på vers. 3 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Flotte alle tre, holder en knapp på vers. 3 Takk skal du ha Kjetil! Det ser ut til at 3'ern fenger de fleste i dag. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Finebilder alle tre, den første like jeg best. Horisonten kankje litt skjeiv? ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Finebilder alle tre, den første like jeg best. Horisonten kankje litt skjeiv? ;-) Jeg prøvde å bruke vateret i kameraet, men det var mørkt så det er mulig det er litt skeivt. Vanskelig å si når man ikke har en eksakt horisont. Tusen takk for fin kommentar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg