HamiltonII Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Status rapport: Er nå blitt lvl 14,skjønner sånn ca. 1% mer siden sist post og har nå gått å vandret i 4 timer uten å bli noe klokere på hvor jeg skal eller hvorfor.... [input: frustrasjons smiley] Men er jo allikevel blitt litt hektet da..... :-) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Status rapport:Er nå blitt lvl 14,skjønner sånn ca. 1% mer siden sist post og har nå gått å vandret i 4 timer uten å bli noe klokere på hvor jeg skal eller hvorfor.... [input: frustrasjons smiley] Men er jo allikevel blitt litt hektet da..... :-) Kommuniser med andre .. og ikke minst les newbie guidene som er laget, nettop for slike som deg du finner alt på www.anarchy-online.com HER: http://www.anarchyonline.com/content/guides/ Kos deg! Og husk .. hvis du lurer på buffs også videre ? Send en /tell til Verwooks. Jeg kan hjelpe deg vettu .. Hvis ikke jeg er opptatt med noe spesielt da ... ikke gi opp, det tar TID å sette seg inn i .. jeg brukte lang tid .. selv om jeg hadde 2 kamerater som lærte meg opp ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå