Fnix Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Prøvde det gratis i en uke å kjøpte spillet etterpå men så har det ikke blitt gjort noe. Skal begynne på et annet mmorpg, med rp i. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Prøvde det gratis i en uke å kjøpte spillet etterpå men så har det ikke blitt gjort noe. Skal begynne på et annet mmorpg, med rp i. Hvilket? Ikke et eneste MMORPG på markedet akkurat nå har rollespill-elementer i seg. Det er oppskrytt til de grader. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hvor mye koster egentlig ao nå? har litt lyst til å begynne. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 forestten, hvor rask pc trenger man til dette, holder det med en 1.7 ghz gf2go skjermkort ?? og må man forwarde noen porter inn til maskinen?? eller holder det bare å åpne noen porter?? i så fall hvilke?? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Prøvde det gratis i en uke å kjøpte spillet etterpå men så har det ikke blitt gjort noe. Skal begynne på et annet mmorpg, med rp i. Hvilket? Ikke et eneste MMORPG på markedet akkurat nå har rollespill-elementer i seg. Det er oppskrytt til de grader. Lineage 2.. NA open beta er snart ute. Man unngår ikke lv mølla men har mye av rp elementer i seg. Mange av de som fant opp UO er blitt involvert i La2 og det er blitt mye diskurert på de andre forumene til La2, og man har mange gode argumenter for at de taes godt vare på der. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) hvor mye koster egentlig ao nå?har litt lyst til å begynne. Month(s)* Cost/month Total cost EUR VAT EUR VAT Anarchy Online 1-month recurring €14.95 €14.95 totalt for perioden Anarchy Online 3-months recurring €11.95 €35.85 totalt for perioden Anarchy Online 6-months recurring €9.95 €59.70 totalt for perioden Anarchy Online 12-months recurring €7.95 €95.40 totalt for perioden * One month = 30 days Endret 24. november 2003 av Mr. Crunch Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 men fortsatt porter og slikt da? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) men fortsatt porter og slikt da? Porter? Du trenger ikke åpne noen porter for å spille det da? Har ikke jeg vert borti vertfall! Å ja. Pcen din vil klare spillet. Så lenge du vertfall har 256mb ram.. bør helst ha 512mb ram. Endret 24. november 2003 av Dj Frost Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 har 512 i den laptopen ja da vurderer jeg sterkt å prøve.. hmm.. om jeg tør :-p Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hehehe! Jeg synes hvertfall d er et drit fett spill. Å det er enda en expansion på vei for å gjøre det enda bedre. Den skal fokusere på dn sosiale delen av spillet. Men syns du bør prøve 7 day trial ja. Ta kontakt med meg Zhindur på RK1 (Atlantean) så hjelper jeg deg gjerne på vei Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) hehe, vel, da får jeg prøve, men jaja, det du sa om å snakke med deg et sted sa meg lite, men merker det vel litt etter vært... Og kan jeg kjøpe det i butikken med alle ekstra greiene og få med en mnd elelr no? laster ned med trail nå... Endret 24. november 2003 av Dr3as Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Ja da var jeg igang, skjønte ikke helt hva jeg skulle velge så nå står jeg på nubi kan? foran de 3 portene og vet ikke hva jeg skal velge. Men det er vel bare å hoppe i det,regner med jeg kan starte på nytt hvis jeg tar noen valg jeg ikke er helt fornøyd med? Ellers så lastet jeg ned hele pakken med shadowlands,betyr det noe eller er det like greit å spille kun AO?? Veldig forvirret her nå som dere skjønner :-) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeg er også usikker på de ekstra pakkene og sånn.. hmm.. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Notum wars, gjør slik at du kan bygge notum towers og kjøpe noe dyre fly og sånt. Så den trenger dere ikke tenke på enda Shadowlands denne er relativt ny, og åpner en helt ny verden for dere. Denne er egentlig mest aktuell for når dere kommer opp i levels og vil ta quests og slikt der for å skaffe dere et bra armor og annet utstyr. OG viktigest av alt, man har to nye klasser. Keeper og Shade. Man har også en ekstra funksjon som heter "perks", perks betyr tileggsgoder, og her kan dere bruke 1 poeng for hver 10ende level på det dere vil. Se selv .. AO er relativt køddent å sette seg inn i .. men første prioritet er å lese "guides" til den prof en du velger. Dette finner du på hovedside ... www.anarchy-online.com .. Ha tolmodighet, når du først lærer deg dette. Er det heeeeelt konge spill :) Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) jeg spilte før .. apperentic -minimalistix - 200 engi - nr 5 til å nå level 200 som engi rookie - sourhon 172 enf + 4 andre 100 + alts Endret 25. november 2003 av insider Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Huttetu for et komplisert spill! Har spillt noen timer nå og gjort noen mission,egentlig fryktelig lite givende og utrolig lite sosialt.....det eneste man ser er figurer som springer forbi en og på disse chat kanalene forgår jo det stort sett ting man ikke har sjangs til å forstå Er litt frustrert så det blir vel kanskje litt entydig dette innlegget,kanskje AO rett og slett er litt for vanskelig for en stakkar som aldri har spilt noen mmorpg spill før Lenke til kommentar
krille Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, AO kan være litt komplisert første gangen dersom en ikke har spilt noen av disse store Online spillene før. Da jeg startet op knotet jeg rundt i 4 dager før jeg begynnte å skjønne noe=) Nå har jeg spilt AO i snart 2 år, og har det fortsatt skikkelig morro, selv om av og til kan gå litt lei i perioder. Men sånn er det vel med alt. Dersom noen trenger litt tips eller no sånt på Atlantean, er det bare å sende meg en tell på Chzaal. Jeg er det meste av tiden i Shadowlands, da jeg er lvl 202 nå, så det er det eneste stedet jeg kan få XP (SK). Og for de av dere som trenger guild, så er jeg medlem av det beste guildet på Rubi Ka, Ragnarok, vi er ett omni guild på Atlantean. Vi har lvl req på 125 dog . Vi er ett rent skandinavisk guild med mange medlemmer, det er veldig behagelig å ha ett guild som er på når en selv er på Uoffiselt møtested for oss er i parken like sør øst for BB i ent. Så dersom en har lyst å slå av en prat er det bare og komme dit. Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hehehe bare 120 lvl'er igjen wooohooo :-) Men ellers så takker jeg for innbydelsen til å slå av en prat selvom jeg ikke aner hvor BB ligger men kanskje en dag så kjem eg tuslende :-) Lenke til kommentar
krille Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 BB = Bronto Burger i entertainment. Det er ett sted de fleste bruker for å tilbye sine tjenester og se etter teams Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 26. november 2003 Forfatter Del Skrevet 26. november 2003 Og når du nærmer deg 150-60 .. så er trade grid stedet for å få deg team .. Kan forøvring også nevne at trade grid er et bra sted å lete etter noen som kan buffe deg opp ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå