Gå til innhold

Anarchy Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde det gratis i en uke å kjøpte spillet etterpå men så har det ikke blitt gjort noe.  Skal begynne på et annet mmorpg, med rp i.

Hvilket? Ikke et eneste MMORPG på markedet akkurat nå har rollespill-elementer i seg. Det er oppskrytt til de grader.

Lineage 2.. NA open beta er snart ute. Man unngår ikke lv mølla men har mye av rp elementer i seg. Mange av de som fant opp UO er blitt involvert i La2 og det er blitt mye diskurert på de andre forumene til La2, og man har mange gode argumenter for at de taes godt vare på der.

Lenke til kommentar
hvor mye koster egentlig ao nå?

har litt lyst til å begynne.

Month(s)* Cost/month Total cost

EUR VAT EUR VAT

Anarchy Online 1-month recurring €14.95 €14.95 totalt for perioden

Anarchy Online 3-months recurring €11.95 €35.85 totalt for perioden

Anarchy Online 6-months recurring €9.95 €59.70 totalt for perioden

Anarchy Online 12-months recurring €7.95 €95.40 totalt for perioden

 

* One month = 30 days

Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar

Ja da var jeg igang, skjønte ikke helt hva jeg skulle velge så nå står jeg på nubi kan? foran de 3 portene og vet ikke hva jeg skal velge.

 

Men det er vel bare å hoppe i det,regner med jeg kan starte på nytt hvis jeg tar noen valg jeg ikke er helt fornøyd med?

 

Ellers så lastet jeg ned hele pakken med shadowlands,betyr det noe eller er det like greit å spille kun AO??

 

Veldig forvirret her nå som dere skjønner :-)

Lenke til kommentar

Notum wars,

gjør slik at du kan bygge notum towers og kjøpe noe dyre fly og sånt. Så den trenger dere ikke tenke på enda

 

Shadowlands

denne er relativt ny, og åpner en helt ny verden for dere. Denne er egentlig mest aktuell for når dere kommer opp i levels og vil ta quests og slikt der for å skaffe dere et bra armor og annet utstyr. OG viktigest av alt, man har to nye klasser. Keeper og Shade. Man har også en ekstra funksjon som heter "perks", perks betyr tileggsgoder, og her kan dere bruke 1 poeng for hver 10ende level på det dere vil. Se selv ..

 

AO er relativt køddent å sette seg inn i .. men første prioritet er å lese "guides" til den prof en du velger. Dette finner du på hovedside ...

 

www.anarchy-online.com ..

 

Ha tolmodighet, når du først lærer deg dette. Er det heeeeelt konge spill :):)

Lenke til kommentar

Huttetu for et komplisert spill!

Har spillt noen timer nå og gjort noen mission,egentlig fryktelig lite givende og utrolig lite sosialt.....det eneste man ser er figurer som springer forbi en og på disse chat kanalene forgår jo det stort sett ting man ikke har sjangs til å forstå :(

Er litt frustrert så det blir vel kanskje litt entydig dette innlegget,kanskje AO rett og slett er litt for vanskelig for en stakkar som aldri har spilt noen mmorpg spill før :blush:

Lenke til kommentar

Ja, AO kan være litt komplisert første gangen dersom en ikke har spilt noen av disse store Online spillene før.

Da jeg startet op knotet jeg rundt i 4 dager før jeg begynnte å skjønne noe=)

 

Nå har jeg spilt AO i snart 2 år, og har det fortsatt skikkelig morro, selv om av og til kan gå litt lei i perioder. Men sånn er det vel med alt.

 

Dersom noen trenger litt tips eller no sånt på Atlantean, er det bare å sende meg en tell på Chzaal. Jeg er det meste av tiden i Shadowlands, da jeg er lvl 202 nå, så det er det eneste stedet jeg kan få XP (SK).

 

Og for de av dere som trenger guild, så er jeg medlem av det beste guildet på Rubi Ka, Ragnarok, vi er ett omni guild på Atlantean. Vi har lvl req på 125 dog :). Vi er ett rent skandinavisk guild med mange medlemmer, det er veldig behagelig å ha ett guild som er på når en selv er på :)

 

Uoffiselt møtested for oss er i parken like sør øst for BB i ent. Så dersom en har lyst å slå av en prat er det bare og komme dit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...