verwooks Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hvem er det som spiller AO her på forumet? Hvor lenge har du spilt, åssen level er du, åssen prof.(er) har du, hvem guild er du i . OSV .. Selv er jeg 164 Soldier med i Java Corp, har vel spilt i 4-5 måneder, og blir IKKE lei Lenke til kommentar
cairn Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 sneakywee, 200 agent, storm + et par 150+ chars, enf/crat samt litt smaatoons... men liker ikke SL, saa den er frozen paa ubestemt tidspunkt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Begynner så fort jeg kommer hjem, har fikset meg account og saker. Teller jeg som AO-spiller da? : Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Huh ... clanner .. Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 tja, spilte i et år og deretter var jeg med i ARK et år Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har vert med fra dag 1. Men har hatt en pause nå en stund. Men med Shadowlands har jeg startet en Keeper å er nå lvl 37. Spiller som Omni! Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Spiller doc. Er lvl 163 og er medlem av starlight. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Main er enf alts mange spillt siden det kom ut og litt i beta mener jeg er en av det første som opna konto *skryte* skryt (er ikke helt sikker man skal prøve å finne det ut ^^ ) det blir vel 3-4 år Er omni for de omni er best Lenke til kommentar
CD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har spilt siden beta 3 og blir ikke lei. Har flere char's, adventurer lvl 73, enf lvl 75, MA lvl 69, soldier lvl 7, enf lvl 100, agent lvl 170 Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Har spilt siden beta 3, har vært litt av og på. Spiller Nano-Technician, level 201. Er Clan og med i guilden Adrenaline Rush. Ikke så vanskelig å finne ut hvem jeg er hvis du tar en titt etter 201 NT'er i den guilden : Har også en 133 soldier som jeg skal level'e snart. Endret 21. november 2003 av Outlook Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har nå fått det og venter bare på at internett skal fungere. Tips? Hvem skal jeg joine? Føler meg mest trukket mot Clan. (Kan du velge neutral og så velge senere?) Hvor er det lettest å finne folk som er villige til å hjelpe/lære bort det de kan? Lenke til kommentar
CD Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har nå fått det og venter bare på at internett skal fungere. Tips?Hvem skal jeg joine? Føler meg mest trukket mot Clan. (Kan du velge neutral og så velge senere?) Hvor er det lettest å finne folk som er villige til å hjelpe/lære bort det de kan? Joda du kan starte som neutral og velge side senere, en av de første timene du spiller får du hjelp av en "Greeter" som er en frivillig custum support representant (ARK) spør han/henne om det meste. Når det gjelder ting de ikke kan svare på, spoilers, så bruker du newbie channel og får hjelp fra andre spillere. Den aller beste plassen å få hjelp er på Test serveren så prøv der om alt annet slår feil. Ellers kan du altids ta kontakt med meg "Solan" på Test eller "Entim" på Atlantean (Dim1) Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Har nå fått det og venter bare på at internett skal fungere. Tips?Hvem skal jeg joine? Føler meg mest trukket mot Clan. (Kan du velge neutral og så velge senere?) Hvor er det lettest å finne folk som er villige til å hjelpe/lære bort det de kan? Velg Omni Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg er en lvl 7 nano-tech, og skjønner ikke en dritt av spillet... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Spilt i snart et år, men er så lat at jeg bare har XXXXXXXX. To av dem i XXXXX. Noe annet enn Omni er utenkelig! :nice: SL liker jeg ikke noe særlig, men kanskje det bedrer seg etter TL5. Endret 20. november 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 noen som har lyst til å hjelpe meg i gang? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Ja, om du starter på Rimor (RK2) så kan jeg alltids hjelpe til så godt jeg kan. Kan være jeg vil komme til å forvirre mer enn hjelpe da, men pyttsann! Gi XXXX eller XXXX en /tell. Spiller mest med sistnevnte for tiden.. Endret 20. november 2006 av zuperMensch Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Spilt i snart et år, men er så lat at jeg bare har 3 chars.. 51 Enf, 33 MA og 124 Sol.To av dem i HUGE, inc. Noe annet enn Omni er utenkelig! :nice: SL liker jeg ikke noe særlig, men kanskje det bedrer seg etter TL5. SL bedrer seg nok etter TL5 ja .. få deg et team og få skaffet deg First Tier. BTW, hvis det er noen som trenger QL200 utstyr, så kan jeg blitze dette nå, ble lvl 167 i går Skal blitze meg rik på de fixer gunnerne, Illicit Laser Backup - Ultra edition. Noen andre forslag til hvordan tjene gode penger ? .. er litt fattig for tida .. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 noen som har lyst til å hjelpe meg i gang? Gjerne .. kan også få deg med i Java Corp hvis du vil, folka der er veldig hjelpsomme. Så bare å spørre i kanalen ... Send en /tell til Verwooks ... For å svare på "tell" trykker du SHIFT+R ... så slipper du å skrive inn nicket for hver gang .. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 noen som har lyst til å hjelpe meg i gang? Å om du fortsatt ikke har fått hjelp så kan du altids sende meg en melding ingame også. Har masse våpen, armor, items osv liggende til en som netopp har startet. Navnet er Zhindur og jeg spiller på RK 1 (Atlantean). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå