nma017 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 hei jeg må skrive en journal om Blodsukker forsøket vi hadde på skolen. men på innledningen må vi skrive om blod sukkeret og argumenter for og mot blod sukker. jeg kommer ikke på noe argumenter, kan noen ver så snill hjelpe meg Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Argumenter for og mot blodsukker? Jeg tror du bør lese oppgaven en gang til. Lenke til kommentar
nma017 Skrevet 15. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2016 jeg har lest oppgaven rett, det er derfor det er vanskelig for meg, fordi jeg tror at læreren har skrevet sp feil. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 høres latterlig ut, blodsukker er man jo avhengig av for å leve. Blir som å argumentere for og imot luft... Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Tipper det holder med dette: For lite og du har ikke noe energi, og for mye så er det usunt for kroppen og det gir fedme og diabetes 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå