BuffyAnneSummers Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg har langt, nydelig og naturlig langt hår, og har lyst til å klippe det kjempekort. Jeg lurer derfor på om det er noen veldedige organisasjoner hvor de kunne fått bruk for naturlig, fint hår? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ser ikke ut som om det er noen som driver med slikt i Norge, men Locks of Love driver i statene. Kanskje en mulighet? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 67.04.2000 Parykker, skjegg, øyenbryn, øyenvipper, fletter og liknende, av menneske- eller dyrehår eller av tekstilmaterialer; varer av menneskehår, ikke nevnt eller innbefattet annet sted. Tolltariffen for menneskehår om du skal sende avklippet til statene Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2016 Søren og! Det var synd for jeg har så fine lokker Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Send håret til meg sammen med et bilde Buffy. 5 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Relevant link (i tilfelle at TS var seriøs): http://www.apollohair.no/donere-har/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå