AfterGlow Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Det nye medlemmet i «Hue»-serien gjør det smarte hjemmet enda mer komplett.Philips' smarte lyspærer skal hjelpe deg å sove Lenke til kommentar
Konja Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ahh... en lyspære som slår seg av når det blir mørkt ute, og slår seg på når det blir lyst. Glimrende konsept! 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg ser poenget. Det blir nå ut utvided variant av hva man kan få med f.eks F.Lux Det største problemet er at det kun er fornuftig for å finne på at du skal gå til sengs. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg har Phillips wake up lys, og det hjelper meg en promille med å få meg opp om morgenen. Lenke til kommentar
eveneveneven Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg har kuttet ut vekkeklokka, våkner når lyset slår seg på. Lenke til kommentar
Dewam Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ahh... en lyspære som slår seg av når det blir mørkt ute, og slår seg på når det blir lyst. Glimrende konsept! Sist gang jeg sjekket så er det ikke så ofte at solen står opp og går ned akkurat når jeg står opp og legger meg? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ahh... en lyspære som slår seg av når det blir mørkt ute, og slår seg på når det blir lyst. Glimrende konsept! Nå går sola grovt regna ned på høsten og opp om våren her oppe i nord, og jeg sover gjerne med noe høyere frekvens... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Bruker phillips hue lux som vekkerklokke (sammen med radioalarm på lavt nivå) . Funker overaskende bra for min del. Har lagt inn automatisk demping av lyset på kvelden og setter på timer for helt mørk rett før jeg skal sovne. Bruker aldri alarmen på mobilen lengre Lenke til kommentar
kasey Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 "...smarte lyspærer skal hjelpe deg å sove" - Hohoho, den er komisk :| jepp.Om de hadde ABSORBERT lyset, er en annia sak. "våkne og sovne på en naturlig måte" - gjørde en eksperiment tidligere med 2200k,2700k,3200k menuelt, NULL forskjell, men å våkne opp med en soft start på 2700k og etter en og halvt time gå over til 6700k har gidd finn produktiv dag så lenge lyset var langt oppi K. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg har Phillips wake up lys, og det hjelper meg en promille med å få meg opp om morgenen. Har selv Phillips wake up light som ble et feilkjøp for min del da det ikke fungerer for meg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Har erfaring med Philips sine WakeUp-lamper, og de er fantastiske! Regner med det blir veldig bra dette her også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ahh... en lyspære som slår seg av når det blir mørkt ute, og slår seg på når det blir lyst. Glimrende konsept! Foreslår et halvt års jobbing i Troms. Fra oktober og ut mars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå