Pallantir Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg begynner å få lite plass på S5-en (og vil ikke bytte før det kommer en god og rask mobil med DAB, ikke bare den nye LG-en), men jeg skjønner ikke helt hvor det blir av. Jeg så at det var mellomlagrede data på nesten 5 gig, så jeg gikk gjennom alle appene og fjernet det som er mellomlagret på de jeg ikke trengte det på, og sjekket hva som lå på andre. Jeg har noen bilder som er en del av treningsapper og sånt, og jeg er redd for at å slette alt av mellomlagrede data fra Lagring vil fjerne dem også. Men selv etter den gjennomgangen, var det 4,75 gig igjen, og det var ingen av de få appene jeg ikke slettet mellomlageret på som hadde noe særlig mengde (rundt 100 meg på den største). Hva er dette egentlig? Jeg har brukt ES File Explorer til å fjerne miniatyrbilder og sånt, og det hjalp heller ikke mye. Så det er ikke der det ligger. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Offline lister i spotify\tidal\wimp og viaplay sine offlinevideoer blir vel kategorisert som mellomlagret data. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Takk, men nei. Jeg bruker ingen av dem. Ikke YouTube heller, eller noen annen form for strømming. Eller andre sosiale medier enn Snapchat(som jeg og kona bruker istedenfor MMS, og har fjernet mellomlagrede data på, men det var ikke mange megabytene). Musikk hører jeg på anlegget i stua, aldri på mobil. Og film og serier ser jeg bare på hjemmekinoen, Dagsrevyen går til nød på en vanlig, 55" tv. Så det burde ikke være noen form for mediefiler. Jeg har også deaktivert mest mulig av de innebygde appene, som alt av google unntatt kalender, Gmail og Play store for apper, og nesten alt av Samsung-apper. Men kan jeg fjerne disse mellomlagrede dataene uten å miste data som er lagret med vilje i apper, som interne treningsbilder og kart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå