Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Her er noen herlige modifikasjoner du kan prøve for å gjøre ødemarken enda litt mer spennende.FEATURE: La oss modifisere Fallout 4 Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 True Storms så bra ut, mens Sims delen av spillet er temmelig uinteressant, utover og bygge nok water/food/def for disse når man spiller minutemen delen 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Mulig det, men tviler på at atomnedfall er selvlysende grønt Er vel like grått og kjedelig som annen aske tenker jeg. Endret 15. mars 2016 av G Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Vil på det sterkeste anbefale Nexus Mod Manager. Gjør det svært enkelt og oversiktlig når man installerer og avinstallerer mods. Kjører i overkant av 70 mods i øyeblikket. Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Hvor mange saker skal dere skrive om Fallout 4? Det er tonnevis med andre spill der ute. Lenke til kommentar
audn Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Litt usikker på om jeg skal kjøpe Fallout, det ser jo kult ut, men liker ikke helt 'storyen', noen andre som har det? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Hvor mange saker skal dere skrive om Fallout 4? Det er tonnevis med andre spill der ute. Disse sakene om storspillene som holder siden flytende vettu ;o Endret 15. mars 2016 av Dore123m Lenke til kommentar
lassaronlars Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Litt usikker på om jeg skal kjøpe Fallout, det ser jo kult ut, men liker ikke helt 'storyen', noen andre som har det? Jeg syntes heller ikke storyen var noe særlig, gadd ikke tenke på ungen før jeg var lvl 60 og hadde gjort stort sett alt annet så langt jeg orka Spiller spillet mest for moddinga og sidequests/factions nesten, men det er meg.. kan jo hende du liker no annet. Lenke til kommentar
lassaronlars Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Skal godt sies at skal du ha Darker nights modd burde du ta med Brighter settlement lights, Fallout Texture Overhaul stars 4k og Realistic moon Lenke til kommentar
tindfoting Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Litt usikker på om jeg skal kjøpe Fallout, det ser jo kult ut, men liker ikke helt 'storyen', noen andre som har det? Rundt 12 millioner andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå