Vooon Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg driver fortsatt å mekker på hjemmesida for fotball-laget jeg spiler på. Tenkte jeg skulle prøve å lage noe som ikke ser så altfor noob ut. Så jeg satte meg ned å tegna en skisse og herja litt med photoshop, og dette ble resultatet: Eidsvold Idsræts Forening Det mangler litt finish her og der (bakgrunn bla), men er så godt som ferdig. Men, når jeg lager et imagemap rundt 'hjem' knappen oppe til venstre, blir det et lite mellomrom mellomheaderen og det under. Det ser ikke pent ut, noen som har forslag til hvordan det kan unngås? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 stilig side, bedre enn noen gang og beste idrettssiden jeg har sett.. MEN hvor ble det av "benken", mener den burde fått en plass til høyrde i headeren.. tror den vil oppheve en oppfattning av at siden ellers er litt ensformig fargemessig.. ellers ok, lite innhold foreløpig da, så det er litt vanskelig å si noe, mer. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 det ble litt tomt uten bildet til høyre ja, selv om du fikk "pepper" for det forrige gang Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Det er enda en fin side! > litt mye rødt ... litt mindre kunne blitt bedre ... anyways, pent med litt farger > huset er vekk! jippi! > border rundt nyhetene skiller godt mellom dem, men det blir litt rotete > litt fargeskille på detaljene rett under headeren og til "Hovedmeny" og "Siste Nytt" Ellers litt komisk med en hel ingress på engelsk og så "Les Mer ...". Samme med menyen. Et språk av gangen. Borderen kun rundt bildet kan godt kuttes. Bildet kan være en del av saken. Tenker på saken "The failure of the theories". "Copyright Eidsvold Idræts Forening © All Rights Reserved" er ikke helt midtstilt. Kan også være en ide å gi det litt plass. En <br> etter det f. eks. Ellers en svært bra side! Endret 20. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det jeg synes mangler er HUSET det var jo nice.... Også en ting til... Det røde blir veldig dominerende.... Ha mer mellom rom mellom slutt på meny og start... Kanskje la slutten bli litt tynnere.. Også et spm som er litt offtopic ( sorry) I bannern har du rutenett som fader ut i hvit ( ingenting) Hvordan gjøres det? Noen som har en tut på fading på dem måten Som her: Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 huset er vekk! jippi! ser det er uenighet her.. synes huset skapte en litt stilig kontrast med det grønne gresset og det røde som stod i stil til resten. synes også at siden blir mer personlig når du legger ved et bilde av et sentralt element for idrettslaget.. forbinder noe med det da.. :-) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Også et spm som er litt offtopic ( sorry) I bannern har du rutenett som fader ut i hvit ( ingenting) Hvordan gjøres det? Noen som har en tut på fading på dem måten rutenett :-) har vært nevnt i en annen tråd for ikke lenge siden Basic Photoshop tror jeg den het (her) Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) - Huset ja... jeg har veldig lite bilder av laget/spillere/stadion etc foreløpig. Men jeg har planer om å legge inn bilder av diverse greier til høyre i banneren, og kjøre et random script for litt variasjon. Evt knytte de til de forskjellige undersidene. - Fargeskillet under header, hører med under finish, jeg er klar over problemet. - Synes det var litt kult med dominerende rød, det ga en slags illusjon av en ramme. Ang fade effekt av rutenett, bruker jeg bare en layermask med svart/hvitt gradient fill, linear hvis jeg ikke tar feil. EDIT: - Jeg veit ikke om det om språk var ironi, men det som ligger der er for å se hvordan ting ser ut. Fant det på Albert Einstein Online elns. Endret 20. november 2003 av LordTimmy Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ang fade effekt av rutenett, bruker jeg bare en layermask med svart/hvitt gradient fill, linear hvis jeg ikke tar feil. sorry at jeg spørr men så ikke helt hvordan det hjalp Skulle vært en egen PS del her Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 På menyen er det Grå 'overskrivts'farger og rød bakgrunn. Jeg liker ikke den grå fargen, den passer absolutt ikke til den rød bakgrunnen. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ang fade effekt av rutenett, bruker jeg bare en layermask med svart/hvitt gradient fill, linear hvis jeg ikke tar feil. sorry at jeg spørr men så ikke helt hvordan det hjalp Skulle vært en egen PS del her du lager et bilde og bruker det som bakgrunn. Da får du det slik Dette bildet må være hvitt på venstre side, og rutenett på høyre for å få den effekten som er laget på den sia.. Det er veldig lett å lage dette i f.eks PS, da velger du gradient-toolen og setter 'hvit' som forgrunn, du går så inn i "properties"ene til gradient-verktøyet og setter farge2 som transparent.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Overskriftene i menyene bugger i mozilla, og de grå, prikkete linjene som separerer innholdet i midten, er ikke det peneste jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå