Kjetil Øyen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Steinstrand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Dette bildet har visst gått meg hus forbi. Et nydelig biode dette også. Steinene ble våte og fine, hvite fine fjell mot turkis hav, hva kan man si? Perfect combination! Jeg skjønner ikke hvorfor ingen har kommentert dette!? Vært på ferie på Svalbard, eller bor du der? Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Dette bildet har visst gått meg hus forbi. Et nydelig biode dette også. Steinene ble våte og fine, hvite fine fjell mot turkis hav, hva kan man si? Perfect combination! Jeg skjønner ikke hvorfor ingen har kommentert dette!? Vært på ferie på Svalbard, eller bor du der? He he...... Ikke alltid lett å få med seg alt, takk for din kommentar. Var en helgetur dette, i februar. Svalbard bør oppleves.... 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Her liker jeg komposisjonen godt, med nærmest glatte dekorative steiner i forgrunn mot hvite fjell og med blå himmel ledsaget av lyse, lette skyer. Behagelige farger. Kanskje jeg ville ha kuttet en cm i bunn for å unngå en litt dominerende forgrunn, men dette blir sikkert smak og behag. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Her liker jeg komposisjonen godt, med nærmest glatte dekorative steiner i forgrunn mot hvite fjell og med blå himmel ledsaget av lyse, lette skyer. Behagelige farger. Kanskje jeg ville ha kuttet en cm i bunn for å unngå en litt dominerende forgrunn, men dette blir sikkert smak og behag. Mvh Ragnar Takk for din kommentar....joda kunne nok tatt vekk litt i bunnen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg