Dragonlove Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Kjøpte meg en brukt Wii U i dag med 3 spill, desverre så funket bare 2 av spillene mens det siste som var Super Mario Bros U ikke fungerte, er det mulig å laste dette gratis ned fra Wii butikken siden jeg eier spillet? tenkte om det var mulig å legge inn en kode eller noe? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Digitalt spill? Det er nok låst til Nintendo-kontoen til forrige eier. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 15. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2016 Digitalt spill? Det er nok låst til Nintendo-kontoen til forrige eier. Nei, spillet har jeg på Dvd, men jeg får bare opp at det er Corrupt disc når jeg prøver den, har også vasket plata med Zalo, men det ser ut som om det er ett hakk helt innerst i banen på plata. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Du får ikke automatisk tilgang til den digitale utgaven av et spill bare ved å ha fysisk disk. Det må dessverre kjøpes på nytt. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Fysisk og digitalt spill må kjøpes hver for seg, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå