OHJohansen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Se video av det elleville løpet.15-åring vant over 2 millioner i drone-konkurranse Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Veldig kult. Håper slike baner blir mer populært i verden, også i Norge. Lenke til kommentar
G Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Var veldig spesiellt å se for første gang. Han der var ikke nybegynner ihvertfall. Men, jeg synes de burde gitt penalties for så mange utenfor banen kjøringer, og ikke kun for å bomme på en port som det kan se ut til kun blir straffet for. Ser jo ut som han kjører noen runder i midten utenfor banen som straff for å bomme på en port. Lenke til kommentar
staslig Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 For de som lurer, så kan en komme i gang med denne sporten for 3-5000 kr, men skikkelig utstyr koster fort 10.000kr Sinnssykt morro og en kan lage bane nesten hvor som helst Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg vet ikke om jeg har tro på at dette blir noe publikumssport. Men igjen, dette er hva jeg tror. Uttover det morsomt å se at noen har så stålkontroll på dronen! Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg vet ikke om jeg har tro på at dette blir noe publikumssport. Men igjen, dette er hva jeg tror. Uttover det morsomt å se at noen har så stålkontroll på dronen! Det kan bli morsomt, spesielt hvis flere kjører samtidig og du kan være garantert å få med deg opptil flere "spektakulære" kræsj i løpet av et race. I tillegg så kan hvem som helt observere hver drone fra førersete ved å ha en mottaker i form av enten brille eller LCD skjerm. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg