Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Skriver en tekst og lurte på om noen hadde en ide om hvordan jeg kan skrive videre på denne. Eneste kriterien er at de må dele hverandres historie som viser hvordan verden er urettferdig... Kjempe glad for tilbakemelding!!!!

Den bitre kulda smog seg inn under den tynne jakka mi. Beina mine verket etter timane med å stå i kø. Eg høyrte magen min rumle. Eg såg meg rundt. Ein lang rekke med kalde, triste ansikt stod bak meg. Alle med det same håpet i auga. Håpet om eit betre liv og ein ny sjanse. Eit liv dei hadde hatt, men nå hadde kasta bort. Hundre ansikt med forskjellige historier. Mesteparten av dei var gjengangra i køen, slik som meg sjølv. Dei fleste viste eg kvifor var her. Eg har snakka med dei og høyrt på kva dei har å si. Nesten alle har verken familie eller venner å snakke med, så vi holdar saman, og støttar kvarandre. Blikket gjekk frå person til person, imens eg tenkte på alle historiene eg hadde høyrt. Nokon var her på grunn av rusmidlar, alkohol , spillavhengigheit, andre på grunn av familietrøbbel. Til slutt, bakarst i køen, var det ein dame som fanga oppmerksamheita mi. Ho var ein høg og velkledd dame i begynnelsen av 30 åra. Det lange brune håret var perfekt fletta. Ansiktet hennar var perfeksjon på høgaste grad. Ho høyrte ikkje hjemme her, i motsetning til vi som gjekk i fillete klede og bustete hår. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...