Gå til innhold

Samsung, hvordan se om man ikke lengre har custom rom / alt er ok?

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Beklager, det er noe informasjon som mangler, som jeg ikke husker, og derfor trenger jeg hjelp til å se om alt "er som før", om alt er OK!

Jeg har en Samsung Galaxy Note Pro 12.2. Samsung har vært veldig sen med å gå over til Lollipop på sine eldre enhetee, så i fjor så fant jeg en slik custom rom som jeg installerte via Odin. Jeg foretok også en root.

Her kommer det jeg ikke husker helt. Ett eller annet sted, sto det at hvis jeg installerte "dette", så var det mulig at pennen ikke fungerte like godt. Jeg har opplevd litt bugs med pennen etter dette, så bestemte meg for å "avinstallere alt", så jeg slapp disse problemene, siden jeg bruker pennen mye.

Jeg har nå tatt en unroot med SU root(?), jeg har installert Lollipop 5.0.2(?) fra et sted jeg fant, via Odin, og jeg har resatt enheten til ny.

Det jeg lurer på er, hvordan kan jeg se om alt er slik det skal være? Et sted under innstillinger, eller? Jeg vil vite om jeg har klart å fjerne alt, og at Note Pro nå er slik den vil være når den kommer fra fabrikk. Bortsett fra at jeg nå har Lollipop..

Takker så meget! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar!

​Det er nesten helt likt, men hos meg står det

KNOX WARRANTY VOID 0x1 (4)

i stedet for 0x0

Takk igjen! :)

EDIT: Har ikke KERNEL LOCK, heller..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Skal dette bety noe, forresten?

Har vel kanskje fått med meg at VOID rett og slett bare ee status at rom hat blitt tuklet med?

Men, skal ellers alt da være ok? Det er ikke noe annet jeg har installert eller gjort tidligere, som nå er i systemet?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...