Bone Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Heisann! Beklager, det er noe informasjon som mangler, som jeg ikke husker, og derfor trenger jeg hjelp til å se om alt "er som før", om alt er OK! Jeg har en Samsung Galaxy Note Pro 12.2. Samsung har vært veldig sen med å gå over til Lollipop på sine eldre enhetee, så i fjor så fant jeg en slik custom rom som jeg installerte via Odin. Jeg foretok også en root. Her kommer det jeg ikke husker helt. Ett eller annet sted, sto det at hvis jeg installerte "dette", så var det mulig at pennen ikke fungerte like godt. Jeg har opplevd litt bugs med pennen etter dette, så bestemte meg for å "avinstallere alt", så jeg slapp disse problemene, siden jeg bruker pennen mye. Jeg har nå tatt en unroot med SU root(?), jeg har installert Lollipop 5.0.2(?) fra et sted jeg fant, via Odin, og jeg har resatt enheten til ny. Det jeg lurer på er, hvordan kan jeg se om alt er slik det skal være? Et sted under innstillinger, eller? Jeg vil vite om jeg har klart å fjerne alt, og at Note Pro nå er slik den vil være når den kommer fra fabrikk. Bortsett fra at jeg nå har Lollipop.. Takker så meget! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Edit: Leste feil. Sett nettbrettet i download(odin) mode. Det bør se slik ut: https://cdn-images.xda-developers.com/direct/2/8/0/0/3/3/6/1.jpg Endret 14. mars 2016 av mobile999 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Takk for svar! Det er nesten helt likt, men hos meg står det KNOX WARRANTY VOID 0x1 (4) i stedet for 0x0 Takk igjen! EDIT: Har ikke KERNEL LOCK, heller.. Endret 14. mars 2016 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2016 Skal dette bety noe, forresten? Har vel kanskje fått med meg at VOID rett og slett bare ee status at rom hat blitt tuklet med? Men, skal ellers alt da være ok? Det er ikke noe annet jeg har installert eller gjort tidligere, som nå er i systemet? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Alt bortsett fra kwv (knox warranty void) er nå som den ble levert fra fabrikk. Det var unødvendig å ta unroot siden du flashet stock rom med odin. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Skal dette bety noe, forresten? Har vel kanskje fått med meg at VOID rett og slett bare ee status at rom hat blitt tuklet med? Jeg ser jeg glemte å skrive noe om dette: Les https://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Knox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå