Muppet88 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Har bestilt en sony kld65w855cbaep ,som kommer med bring i morgen. Men så kom jeg til å tenke på at den har jo mulighet for å bruke til riks tv å kan brukes som pvr hvis man kobler en hdd til. Å siden jeg er ganske missfornøyd med rikstv dekoderen ,kanskje det er best å bare bruke tven istedet. Så jeg lurer på er det noen som har erfaring med å bruke tv som pvr dekoder? Er det som nå at man kan pause å spole tilbake osv... Håper noen kan svare på dette, kunne ikke finne noe på nett om noen som faktisk har prøvd dette. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Støtter TV-en opptak så skal det fungere. Du trenger også et CAM-kort (?) samt du må aktivere dette hos RiksTV. Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 2. april 2016 Forfatter Del Skrevet 2. april 2016 Har testet ut dette nå med hdd til opptak. Å jeg syns det fungerte dårlig. Det er utrolig tungvindt i forhold til vanlig pvr dekoder, tregt og krunglete. Så jeg holder meg til vanlig dekode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå