Gå til innhold

Levere defekt produkt tilbake til butikken jeg kjøpte det fra, eller til produsenten?


Anbefalte innlegg

Jeg har en ny Astro MixAmp Pro TR som er defekt. Jeg har kontaktet produsenten, Astro, og gått gjennom alle stegene for å prøve å løse problemet, men det viser seg at produktet må sendes inn for reparasjon. Astro har tilbudt å gjøre dette, men jeg har også bedt om reparasjon eller ny vare fra butikken, CDON.com, jeg kjøpte produktet fra. Så jeg lurer hva som er generelt best å gå for.

Videoannonse
Annonse

Er det aktuelt å angre kjøpet eller er det for sent?

 

Nei, det er 17 dager siden jeg kjøpte produktet, og angreretten varer i 14 dager. Uansett, så har jeg brukt det veldig mye, for problemet er kun på PS3 og ikke andre enheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...