NoisyPepper Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg har en ny Astro MixAmp Pro TR som er defekt. Jeg har kontaktet produsenten, Astro, og gått gjennom alle stegene for å prøve å løse problemet, men det viser seg at produktet må sendes inn for reparasjon. Astro har tilbudt å gjøre dette, men jeg har også bedt om reparasjon eller ny vare fra butikken, CDON.com, jeg kjøpte produktet fra. Så jeg lurer hva som er generelt best å gå for. Lenke til kommentar
PS1 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Er det aktuelt å angre kjøpet eller er det for sent? Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Er det aktuelt å angre kjøpet eller er det for sent? Nei, det er 17 dager siden jeg kjøpte produktet, og angreretten varer i 14 dager. Uansett, så har jeg brukt det veldig mye, for problemet er kun på PS3 og ikke andre enheter. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Ville nok bare levert det direkte til Astro om det hadde vært mulig. CDON er ekstremt trege når de skal ta seg av reparasjoner ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå