Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger Expert Hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg har en smc barricade g tråløs router, smc tråløst nettverkskort: dettesettet. jeg får kobla meg opp på internett via PPPoP eller hva det heter, men så disconnecter den tråløse delen seg etter ca 10 sekkunder. Jeg lånte meg en bærbar med tråløst kort hjem der fungerte det bedre. Tok lenger tid før det brøyt, men alikevell kobla den tråløse delen fra. Når reseter routeren å ikke legger inn pppop kobling så holder det tråløse nettverket seg fint. Ingen brudd eller noe. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre eller har hatt lignende problem. Har lasta ned nyeste driverene til pci korte men det er ikke kommet firmware oppgraderinger til routere. Ringt til Telnor å di sier att det har ingenting med dem å gjøre å ringt til smc å di sier att de ikke har noe med dem å gjøre. Jeg tror ikke det har noe med pcen min å gjøre i og me att det var det samma på den bærbare jeg prøvde meg med. Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

hvordan har du definert ditt trådløse nettverk? Som "Ad-hoc" eller "infrastructure"? Hvordan har du definert settingene på det trådløse nettverkskortet? Gjennom Windows eller egen programvare som fulgte med?

Står både routeren og nettverkskortet på samme kanal? (skal helst være kanal 6 her i europa).

Lenke til kommentar

Står på infrastruktur,ikke adhoc, har prøvd det meste.har prøvd adhoc og. Den har stått på låst 6 kanal, den har stått på auto. De meste står på auto nå, da blir det 56mb kanal 6 infrastruktur. Har stilt inn kortet gjennom programvare som følgte med. Har prøvd gjennom windows å. Har prøvd å låse på g og b på både switchen å netverkskorte men det hjalp ikke så jeg tok det tilbake på standar som er b&g ultrafast eller noe i den dur.

Endret av Mr. Blue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...