remerserr Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) oops feil Endret 15. januar 2004 av Remerser Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ellers skal jeg prøve SplinterCell når jeg kommer hjem. Java-versjonen av SplinterCell fungerte ikke :'( funker det? (n-gage versjonen) lasta ned java versjonen av splintercell og da var størrelsen på spillet microskopisk; 1/4 av skjermen du så bare så vidt fyren Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 lasta ned java versjonen av splintercell og da var størrelsen på spillet microskopisk; 1/4 av skjermen Hvor kjøpte du fra? Du bør kontakte Support. Høres ut som du fikk s30 eller s40-versjonen av spillet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 vet, men d er lenge siden... bryr meg ikke egentlig Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Min også. 1/4 av skjermen, bare det at det sto "loading" i uendeligheter før første bane... Uansett, noen som har fått til Fifa 2004? Altså Ngage versjonen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Fifa skal ikke virke. Ang. splinter cell, det skal finnes en egen series 60 versjon med fullscreen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 har du link til det Gandalf? nei; dette er ikke bumping... Jeg kunne like godt ha starta en ny topic; men denne er så relevant at jeg "brukte" den... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ja det er "gameloft" spill, sender deg en pm med link jeg(siden er ikke helt "lovlig" hvis du skjønner ) Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ingen som tilfeldigvis har fått sjekka om RedFaction (N-Gage) funker på 6600?? Kunne lagt den inn på mobilen til muttern, så jeg slepper og kjede meg enkelte ganger... Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Ingen som tilfeldigvis har fått sjekka om RedFaction (N-Gage) funker på 6600?? Kunne lagt den inn på mobilen til muttern, så jeg slepper og kjede meg enkelte ganger... funker Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Har funnet noe ut! Linker man opp to Fifa 2004 over Bluetooth, i multiplayer, så funker en av de til å spille 1-player i to-tre timer. Det er knallfett! Dog, vil du spille det på nytt, må du koble deg opp mot en med Fifa aswell, og da lukkes spillet på en av telefonene, mens han andre kan spille noen timer i 1-player! Lenke til kommentar
AtOMicDoG Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 (endret) Dersom dere kjører Fifa 2004 på denne måten...så fungerer det Litt tungvint måte da, men det kommer vel ut en skikkelig 6600-rip snart uansett. Etter min mening så fungerer ikke noen av blizzard-N-gage-spillene skikkelig på 6600, siden joysticken bare er 4-veis, og ikke 8-veis som på N-gage. SIS-spill som Prince of Persia - Sands of Time er jo genialt på 6600! Mye bedre enn alle møkka-java-spillene til sammen, som ikke engang har lyd Her har dere Fifa-fixen: Since GIANNISKM's method seems to not work I've found my own way to play Fifa 2004 on the 6600. Note that this is not a very user friendly method but at least it works! The only downside is that with my method you CAN'T save your game progress, just the option settings will keep stored. Ok let's start! 1) Install Fifa 2004 cracked (engage) on your 6600 (if you've already installed it delete the folder "6RAV" in c/system/apps/ ). 2) Now launch your favourite file manager (I suggest SeleQ) and minimize it in the taskbar. 3) Start Fifa 2004, on the main menu choose the game you'd like to play (friendly or competition) and press "OK" till you get to the last screen before the game starts (the one with the picture of the N-Gage console with all the game controls). 4) Ok, now without closing Fifa, open the file manager that you had previously minimized in the taskbar and delete the file "compsave.dat" in c/system/apps/6RAV/ 5) Now go back to Fifa (if the icon disappeared from the taskbar reopen it again from the menu) and press ok to start the game! Enjoy! PLEASE NOTE: You'll have to do the above steps EVERYTIME you are on the point to start a new match otherwise the game will crash! I'll try to figure out an easier way to play Fifa on the 6600 later today (I have already some ideas..). In the meantime enjoy with this! Endret 31. januar 2004 av AtOMicDoG Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2004 Vil bare si at metoden ikke fungerer. Den begynner å loade, noe som er framskritt, men etter loadingen, "program lukket Fifa 2004". Lenke til kommentar
AtOMicDoG Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) hmm....merkelig. Jeg chatta faktisk med fyren som sendte meg info-fila med det tipset i det han testa spillet. Han fikk det til å funke da. Men jeg har ikke testa det sjøl. Det finnes et par andre "fikser" også liggende på EFnet på irc, uten å nevne navn på kanalen. Edit; Nå stakk jeg en liten tur innom irc igjen, og fant enda en fix! Huff...på tide jeg snur døgnet andre veien igjen. Er hardt å være permittert! Uansett...her er den....si ifra om den funker: -Fifa 2004- *TEMPFIX* Ok well we know fifa isnt working propa heres a slight fix to keep you football nuttas happy, enjoy hopefully this *TEMP FIX*... It will allow you to play fifa twice! (Getting there... ) Theres gonna be alot of hassle with this one with saving and loading the game wont start unless a file is deleted which needs to be not modified so there must be some weird combination som3where! HOW TO PLAY: -=-=-=-=-=- 1) Launch SeleQ browse to C:\system\apps\6RAV\ 2) Press Menu Button to find fifa then launch it... 3) Wait to you get to mainscreen select either friendly or competition 4) From here get to the screen where it has the Taco (N-gage) with controls the one just before loading... 5) Press Menu button 6) Goto SeleQ and delete compsave.dat from C:\system\apps\6RAV\ 7) Play the match! (AND COMPLETE IT! FIFA 0wnZ) 8) Now its up to you, friendly or competition... 9) Repeat steps 1 to 6, but instead of deleting compsave.dat delete options.dat ... This will allow you to play twice 10) We know this method is awkard but it works we tested for ages (More like playing fifa lol) 11) We have coded an app to do it automatically except we dont have an AppForge MobileVB 4 Serial or CRACK, if you do read notes below! ENJOY! EXPECT RAYMAN3 FIX SOON! :-D -=-=-=-=-=- Endret 31. januar 2004 av AtOMicDoG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå