Gå til innhold

Ngage spill på 6600

Anbefalte innlegg

Jeg spør ikke om noen link eller noe (så det holder seg innenfor reglene), så det jeg spør om, er hvordan jeg installerer de!

Jeg har gjort følgende:

1. Installert Blzinstaller i telfonminnet

2. Sendt monkey ball til innboksen (lagret i memory card)

3. Prøver å åpne monkey.blz, men får ukjent filformat

4. Har gått inn på blzinstaller og trykket "valg" -->"install" (nå får jeg en feilmelding hvor det står "program lukket blzinstapp")

Hva har jeg gjort feil?

Hold alt til reglene...

OFF-TOPIC

Jeg har et program på menyen som jeg vil ha slettet. Jeg slettet det via FExplorer, men ikonet er fortsatt på menyen... Hva gjør jeg for å få det bort?

OFF-TOPIC

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må flytte super monkey ball til der det skal være. Det holder ikke med at spillet er lagret på minnekortet i innboksen, den trenger å være på rett plass. Du bruker fexplorer til å flytte spillet.

Du burde brukt programbehandling til å fjerne program.

Hmm.. Spillet er jo på 9MB, og telefonminnet på 6600 er på 6MB. Hvordan kan jeg flytte den da? Det er jo ikke plass... Og hvordan flytter jeg (via FExplorer) monkey.blz til blzinstapp mappen? Skal jeg bruke cut/copy eller noe?

Skal jeg heller flytte blinstapp til mm? Jeg er forvirret! -Totalt!

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Legg blz-fila på MMC rot.

Installerprogrammet kan du installere der du vil.

MMC Rot?

haha, her sitter jeg - som hvilkensomhelst tosk, og har like mye peiling på dette som bestemoren min på gamlehjemmet. Alt jeg ber om er at noen forklarer det enkelt.. Jeg er en idiot - jeg vet det - men prøv å få selveste meg til å skjønne det... Og hvordan flytter jeg monkey.blz via FExplorer... :wow:

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Legg blz-fila på MMC rot.

Installerprogrammet kan du installere der du vil.

MMC Rot?

haha, her sitter jeg - som hvilkensomhelst tosk, og har like mye peiling på dette som bestemoren min på gamlehjemmet. Alt jeg ber om er at noen forklarer det enkelt.. Jeg er en idiot - jeg vet det - men prøv å få selveste meg til å skjønne det... Og hvordan flytter jeg monkey.blz via FExplorer... :wow:

Hvis du ikke har flyttet filen og denn ennå ligger i innboksen går du til E:\system\Mail\ , i en av disse mappene ligger filen. Du ka for eks. trykke # på hver mappe og se på størrelsen for å finne mappen som inneholder filen. En annen løsning er å søke etter den, men dette funket bare en gang for meg. Da går du på Valg - File - Find...

Når du har funnet filen, og har har markert den, så trykker du valg - Edit - Cut. Så går du helt tilbake og velger E:. Når du har åpnet E: trykker du valg - Edit - Paste. Da ligger filen på MMC rooten. Da er det bare å starte blzinstall programmet, og det finner .blz filen.

Var det dette du var ute etter, eller fikk du error etter at du hadde startet installasjonen?

Edit: Så nå at du har filen liggende i innboksen på MMC kortet. Da skal det selvfølgelig være E:\System\Mail, og ikke C:

Endret av bushdevil
Lenke til kommentar
Dere er jo helt ute og flakser. Er det så vanskelig? installer blz installer på mobilen (mmc), flytt .blz fila (spillet) til mmc ROOT, så åpner du blzinstaller på mobilen, så installerer du. Er det veldig hardt? :p

_mhv_

_THX_ ;)

Det er det jeg gjør, tosk!

Allikevel funker det ikke...

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Jeg skal psøve å hjelpe, men hvis du ikke klarer neo så simpelt som dette, bør du ikek sitte å tukle med noe sånt...

Bruk PCSuite til å sende fila på nytt til MMC-roten, det er det enkleste. Så legger du inn blzinstapp på telefonminnet. Det var det jeg gjorde. så åpner du blzinstaller på telefonen, og da skal super monkey ball ligge i lista. Trykk valg -> install. Så venter du, ca. 2-3 min. og da skal spillet være installert på minnekortet og klart til bruk. Skjønner du det fortsatt ikke, send meg en PM, så skal jeg se hva jeg kan få til..

Lenke til kommentar
SonicN

Puyo Pop

Pandemonium

Tomb Raider

Super Monkey Ball

Tony Hawk Pro Skater

Har du prøvd å trykke inn # på sonicn så du får full skjerm.

Jeg kan bekrefte at Tomb Raider og Sonic fungerer med den vanlige metoden. (Putte spillene i C:\ eller E:\ rooten, og installere spillet via Blz installer).

Derimot kan jeg avkrefte at Monkey Ball og Tony Hawk Pro Skater fungerer med metoden ovenfor. De resterende spillene har jeg ikke hatt mulighet til å prøve ut. Jeg vil kommentere disse i senere tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...