AndersT2 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Vet jeg i innstillingene kan justere hva forskjellige programmer skal ha tilgang til av båndbredde. Men får jeg satt begrensning på hva f.eks. gjeste nettet skal ha? Har ikke funnet en slik mulighet når jeg har letet etter det. Hadde vært greit om vi som er inne blir prioritert fremfor utegutta og gjester som er innom. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Sjekk: https://www.asus.com/support/faq/113967/ Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 De innstillingene vet jeg om, men den begrenser type trafikk, ikke hvilke tilkoblinger. Finner ingen måte å styre mengde til gjeste nettverkene der. Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 den støtter ikke shaping av trafikk. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Benytter nå ac3200 og der har du båndbredde styring per klient. Fant ikke dette på ac66u. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå