atf olje Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Har fått tak i Shell spirax s1 atf tasa olje som eg lurte på om eg kunne ha brukt i min hundai terracan automat girkasse noen som har greie på det Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Nei. Jeg vil anbefale deg å sjekke om olje kan brukes på bilen før du kjøper. Lenke til kommentar
atf olje Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Nei. Jeg vil anbefale deg å sjekke om olje kan brukes på bilen før du kjøper. Det er jo det eg spør om,om kan eg bruke den oljen i kassa mi! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Ble denne bilen bare levert med en type automatkasse? siden du ikke spesifiserer Modell og Motor. Prøv å google deg frem, eller hør med ett verksted hvilken olje din girkasse skal ha. Feil olje kan få fatale følger. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Det er jo det eg spør om,om kan eg bruke den oljen i kassa mi! Du kan ikke bruke den oljen. Lenke til kommentar
atf olje Skrevet 17. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2016 Det er jo det eg spør om,om kan eg bruke den oljen i kassa mi! Du kan ikke bruke den oljen. Skal vere bra for automaten den oljen Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Skal vere bra for automaten den oljen Ikke i en Hyundai kasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå