able Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har lest testene om Waterchill og er veldig interisert i å prøve. Men jeg har noen spm som jeg håper på noen kan svare meg på. Jeg har nå en amd xp2500 som jeg har klokket til 3200. CPU-vifta er en thermaltake volcano 11. Det følger med en regulator på den som har sluttet og fungere så viftestøyen er blitt ganske høy! Hvor mye er det å hente på vannkjøling? Hovedgrunnen til at jeg har lyst å prøve vannkjøling er for å få en stillegående pc. Blir jeg nødt til å gjøre store modifikasjoner på kabinettet for å montere waterchill? Jeg har nå et thermaltake xaser v2000 kabinett. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei able:) Har noe samme som deg.. Skal kjøpe meg vannkjøling nå jeg og, og tror et waterchill sett får ålass i et themaltake kabbis lett! har et XaserII jeg som jeg skal modde pga. stor radiator Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Du må sikkert modde et hol i kassa til radiatoren om du ikkje finne på ein anna løsning da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå