Fotoskrulla Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Nesten et Kinderegg! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Ja, absolutt litt eggende i sepia. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Ja, absolutt litt eggende i sepia. Roar Hei Roar! Bildet kom naturlig ut med sepiafarge rett fra kamera denne gangen. Det eneste jeg har gjort i etterkant med bildet er å rydde vekk noen flekker jeg hadde på himmelen, som ikke skulle være der. Hyggelig at du tar deg en tur innom og legger igjen noen ord. Det er ofte ganske mange innom bildene mine, men det er ikke så mange som skriver noen ord, det blir de samme 5-7 personene hver gang ...jeg lurer på hvem alle disse andre er.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Brospennet og speilingen gir en fin effekt i bildet. Abolutt severdig bilde. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Et vakkert bilde ... men en 'flare' midt på bilde som irriterer meg litt 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Brospennet og speilingen gir en fin effekt i bildet. Abolutt severdig bilde. Mvh Ragnar Takk for fin kommentar i dag også Ragnar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Et vakkert bilde ... men en 'flare' midt på bilde som irriterer meg litt Hei Torhikd! Ja denne flare'n ødela bildet litt, er enig i det. Hva bruker man gjøre med sånne? Eller er det noe man kan gjøre i knipseøyeblikket for å unngå at det skjer? 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Et vakkert bilde ... men en 'flare' midt på bilde som irriterer meg litt Hei Torhikd! Ja denne flare'n ødela bildet litt, er enig i det. Hva bruker man gjøre med sånne? Eller er det noe man kan gjøre i knipseøyeblikket for å unngå at det skjer? Jeg har ingen løsning på dette problemet, har ofte fått gode motiver skjemt med flare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg