AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Kjæresten min og jeg kjøpte en penisforlenger her forleden, men den viste seg å ble ødelagt etter første gang vi brukte den pga dårlig kvalitet. Vi fikk derfor reklamasjon på den vis epost, men må innom kondomeriet får å bytte den eller pengene tilbake.. Det eneste jeg lurer på er hva i huleste vi skal putte den i når vi leverer den? Skal vi liksom putte den i pose, la de se på den får å finne ut hvordan den er ødelagt eller hva.. (Den er selvsagt vasket!) Anonymous poster hash: eee63...52d Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Personen i disken bryr seg ikke. Antagelig er de såpass proffe at de muligens gløtter diskre på produktet bak kassen og legger det til sides som kast. De passer på at dere er komfortable og handler igjen. Legg den tilbake i esken og i en pose som ikke er gjennomsiktig. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg er en smule overrasket over at de vil ha produktet i retur. Det er jo ikke akkurat sånn at det skal repareres eller brukes videre på noen måte. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Det er selvfølgelig for at kunden ikke skal lyve og si at produktet er defekt, for deretter å få pengene tilbake og beholde et fungerende produkt. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Joda, jeg ser den. Jeg har tidligere meldt feil på lignende produkter og når de sa "greit, da sender vi deg et nytt" uten å be om å få det andre tilbake, ble jeg litt overrasket. Som også sagt tidligere i tråden, de kommer nok bare til å se kjapt på det og så kaste det. De vil nok helst ikke fikle for mye med et leketøy man ikke vet hvor har vært eller hva det har vært brukt til. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 De vil nok helst ikke fikle for mye med et leketøy man ikke vet hvor har vært eller hva det har vært brukt til. De vet jo hvor det har vært og hva det har vært brukt til, men det gjør det jo ikke noe bedre Men, tipper de bare ser på den ja og kaster den, tviler på at de vil ha detaljer på hvordan og hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg er en smule overrasket over at de vil ha produktet i retur. Det er jo ikke akkurat sånn at det skal repareres eller brukes videre på noen måte. Det er selvfølgelig for at kunden ikke skal lyve og si at produktet er defekt, for deretter å få pengene tilbake og beholde et fungerende produkt. Grunnen til at de ønsker produktet i retur kan være for å videresende det til leverandør for å forbedre svakheter + få kompensasjon fra leverandøren på reklamasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå