Toniz70 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Er det ikke mulig å spille inn video på Samsung S5 uten lyd? Skulle gjerne slått av lyd under innspilling siden jeg ofte filmer når vi trener hund og det kan bli litt høye lyder både fra hund og eier Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Det er jo ikke verre enn å spille av uten lyd. Evt kan du dempe lyden med å sette noen lag elektrikertape over mic'en, men da demper du også de andre lydene. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Hos meg blir det ingen lyd med opptakene om jeg har satt telefonen til mute før jeg begynner å ta opp video. Er ikke en egen mute knapp for lyden i kamera/videoappen, så evt må du fjerne lyden i etterkant i redigeringen om det ikke funker å mute telefonen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Enig med å redigere bort lyd eller evt. legge på musikk hvis poenget er at andre skal se det. Endret 15. mars 2016 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå