Khrathrox Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg kj;pte en laptop (Lenovo Z50-70) for ca. et år siden.. Etter at jeg oppgraderte til Windows 10 i fjor sommer, har jeg opplevd en del merkelige ting som har begynt å skje på denne maskinen. B.l.a, har jeg merket at nettverk ikke fungerer som det skal (nettverkskortet faller ofte ut, så jeg må bruke et eksternt USB nettverkskort.. Jeg får også en god del BSOD krasj i ny og ne..Jeg har prøvd å reinstallere maskinen tilbake til Windows 8.1 (som var det systemet som kom på maskinen), og oppgradert til Windows 10 igjen, men har støtt på samme problemet opptil 3 ganger nå. Legger ved et bilde fra BlueSccreenView, som viser alle krasjene jeg har fått siden sist reset (1. Februar 2016). Jeg vet ikke hva som er problemet, men jeg håper at jeg kan få fikset det, da dette er grådig irriterende... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Det har en merkelig stor andel med kernel-relaterte feil (BSOD) på Win10. Noen som hadde feilen fra Win7, men enda flere virker å ha fått den først med Win10. Ta med info om feilen og søk, du finner antakelig mange løsninger. Samtidig som det virker å være langt ifra èn felles løsning som virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå