Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Presentasjon om å være forskjellig

Anbefalte innlegg

·

Hei, jeg går i niende og vi skal ha presentasjon om å være forskjellig. Kravene er å skrive om en kultur og en prrson som er forskjellig, og hva det vil si å væe forskjellig. Jeg har gjort dette, men er det noe mer jeg burde skrive eller linke det til for at det skal bli en bedre presentasjon? Håper noen svarer :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle personer er forskjellige, men det er neppe dette svaret som forventes.

Det som forventes er at du setter personer inn i rasistiske grupper, selv om alle personene innen hver gruppe er forskjellige, og deretter fornekter at der er noen forskjell mellom gruppene.

Eventuellt kan samme gjøres basert på andre grupperinger som kjønn, religion, alder, etc

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Det er viktig å huske på at i skolesammenheng burde du vandligvis svare hva læreren har lyst til å høre, så ikke bruk for mye tid på å få en bra presentasjon bare fokuser på at den er retta mot lærerens overbevisninger.

Hvis du skulle gjort en bra presentasjon ville du startet med å godta hvor utrolig dårlig definert oppgave dere fikk, det er ikke noe riktig svar på oppgaven og dere står egentlig fritt til å snakke om hva enn dere vil. Og når man kan velge tema er det vanligvis lurt å velge noe man brenner for, og gjør man det blir det nesten automatisk en god presentasjon.

Men du kjenner nok læreren din bedre enn noen her på forumet, så bare du vet hva hun/han har lyst til å høre om dette tema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...