Gå til innhold

Samsung lanserer ny LCD skjerm!

Ni kon

Anbefalte innlegg

SyncMaster173P.JPG

Denne kan kanskje komme før Jul, men sannsynligvis kommer den først i Januar.

Dette er ikke 100 % bekreftet, men nok til at jeg poster litt info her:

Denne har innebygde knapper og bruker den knall nye magicTune teknologien, dvs alle innstillinger gjøres via musa.

specs:

1280 x 1024, 270 cd/m2, 700:1, 25 ms, TCO 03, farge: silver. Du kan selvfølgelig vri den slik du ønsker:)

Takk igjen til tunefish for lån av plass på hjemmeside og takk til Icaruz for lån av hjemmeside til pdf

Edit: det er en 17" vi snakker om her ja

edit: last ned pdf her: http://www.student.uib.no/~st03718/SyncMas...produktblad.pdf

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
specs:

1280 x 1024, 270 cd/m2, 700:1, 25 ms, TCO 03, farge: silver. Du kan selvfølgelig vri den slik du ønsker:)

Jeg trodde at noe av det kule med den var at den er 12ms, ikke 25...

Edit: Sorry, Jeg blandet med den som var nevnt på HW tidligere.

Endret av Roadrunner7
Lenke til kommentar
Gud, lurer på hva slags personer som synes det er morsomt å sitte på bilder av en dataskjerm, for så skryte av dem og nekte andre å se dem.

Talentløst.

Denne skjermen fyren snakker om (SyncMaster 173P) er lagt ut for salg for lenge siden og du finner selvsagt bilder av den over hele internett. Søk f.eks på google dersom du er interessert.

Lenke til kommentar
hepp. ser det nå, men den er ikke lagt ut for salg ennå etter hva jeg har hørt.

Du kan sikkert bestille, men den kommer nok ikke i butikken før januar 2004

Tror nok du bør skjekke kildene dine nok engang. Skjermen ble sendt ut til butikkene allerede i oktober ((url). Når den kommer til Norge er en annen sak.

Lenke til kommentar

Targeted to PC and online gamers, corporate and business markets and perfect for the hSyncMaster 173Pome, the 17” 173P incorporates Samsung’s brand new and proprietary MagicTune™ software for a truly hands-free experience. It also features an ultra-fast 16-millisecond response time, Samsung’s MagicBright technology, dual inputs (digital and analog) and Pivot technology. This radical new monitor will be shipping in October 2003.

Du har rett, men en ting er sikkert. Ikke en kjeft her inne visste om denne skjermen!

Dessuten står det på specken jeg har mottat 25 ms, men på den linken din står det 16 ms. Mystifistisk. Jeg har min informasjon direkte fra produkt manager for samsung i Norden.

Og samme hvor mye dere flammer meg så gir jeg beng. Dette var en nyhet for de fleste.

Lenke til kommentar

Noen anelse om hvor mye denne skjermen kommer til å ligge på i pris?

Dessuten står det på specken jeg har mottat 25 ms, men på den linken din står det 16 ms. Mystifistisk. Jeg har min informasjon direkte fra produkt manager for samsung i Norden.

Prøv å sjekk opp mer om responstiden hvis du har mulighet... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Kan da ikke være så vanvittig vanskelig å få litt bedre oppløsning! F.x. bygge en boks rundt lcd elementet til Hitachi som har 0,204 mm punkt størelse - 1600x1200 - 16.1".

Antagligvis fordi det ville bli vanvittig dyrt. Men; det er jo klart at jo større produksjon, jo lavere priser.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...