lesles Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 NEI! Det er det DUMMESTE jeg har lest! Du flytter IKKE til Oslo i håp om å vinne damen tilbake!!!! Dropp all kontakt med henne. Gå med hodet hevet. Skal du flytte til Oslo er det fordi du vil gå på skole der. Ikke fordi du vil bli sammen med hun der. Helt enig med denne fyren her. Skal du kun flytte ditt for hennes skyld? Og dere er ikke sammen engang? Hun leker med følelsene dine, og hun har deg akkurat der hun vil ha deg. Oppfør deg som en mann nå. Vær bestemt, og få henne til å skjønne at hun ikke får det som hun vil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Vi har en nybakt tøffel blandt oss. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Helt ærlig. Jeg synes heller at det er hun som er en egoistisk drittsekk. Unnskyld for å si det, men du har flyttet for hennes skyld til Oslo. Og nå bestemmer hun seg plutselig for å gå på utveksling? Vil hun være i et forhold med deg, må hun samarbeide. Det virker som hun tenker kun på seg selv. Også sier hun at hvis hun blir, så er det ikke sikkert hun vil være mer deg lenger? Denne damen hadde jeg nok ikke stolt på, hvis hun velger å flytte uten deg. Bare for å få det klart, så er det meningen at jeg skal flytte i juli, har altså ikke gjort det enda. Men har søkt skole spesifikt i Oslo, og søkt leilighet, og slikt, nettopp pga. henne. Nei, du sier vel noe der ja. Nei, det er bare du som ikke forstår at hun bare venter på at du skal bestemme for henne. Hva mener du? Anonymous poster hash: dad67...6af Hun er sånn saikobitch som gjerne vil reise, men som samtidig vil at du skal si at hun ikke skal, eller ikke får lov. for da er det din feil at hun ikke får reist. Men, om du sier at hun skal reise, da er du ikke glad nok i henne. Med andre ord, her kan du velge mellom å tape, eller å tape. Tror hun er bare usikker på seg selv, og situasjonene rundt seg. Sånn oppfatter jeg det. Endret 15. mars 2016 av heartlife Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Helt ærlig. Jeg synes heller at det er hun som er en egoistisk drittsekk. Unnskyld for å si det, men du har flyttet for hennes skyld til Oslo. Og nå bestemmer hun seg plutselig for å gå på utveksling? Vil hun være i et forhold med deg, må hun samarbeide. Det virker som hun tenker kun på seg selv. Også sier hun at hvis hun blir, så er det ikke sikkert hun vil være mer deg lenger? Denne damen hadde jeg nok ikke stolt på, hvis hun velger å flytte uten deg. Bare for å få det klart, så er det meningen at jeg skal flytte i juli, har altså ikke gjort det enda. Men har søkt skole spesifikt i Oslo, og søkt leilighet, og slikt, nettopp pga. henne. Nei, du sier vel noe der ja. Nei, det er bare du som ikke forstår at hun bare venter på at du skal bestemme for henne. Hva mener du? Anonymous poster hash: dad67...6af Hun er sånn saikobitch som gjerne vil reise, men som samtidig vil at du skal si at hun ikke skal, eller ikke får lov. for da er det din feil at hun ikke får reist. Men, om du sier at hun skal reise, da er du ikke glad nok i henne. Med andre ord, her kan du velge mellom å tape, eller å tape. Tror hun er bare usikker på seg selv, og situasjonene rundt seg. Sånn oppfatter jeg det. Tja, dagens fasitsvar tyder på at hun er saikobitch. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Helt ærlig. Jeg synes heller at det er hun som er en egoistisk drittsekk. Unnskyld for å si det, men du har flyttet for hennes skyld til Oslo. Og nå bestemmer hun seg plutselig for å gå på utveksling? Vil hun være i et forhold med deg, må hun samarbeide. Det virker som hun tenker kun på seg selv. Også sier hun at hvis hun blir, så er det ikke sikkert hun vil være mer deg lenger? Denne damen hadde jeg nok ikke stolt på, hvis hun velger å flytte uten deg. Bare for å få det klart, så er det meningen at jeg skal flytte i juli, har altså ikke gjort det enda. Men har søkt skole spesifikt i Oslo, og søkt leilighet, og slikt, nettopp pga. henne. Nei, du sier vel noe der ja. Nei, det er bare du som ikke forstår at hun bare venter på at du skal bestemme for henne. Hva mener du? Anonymous poster hash: dad67...6af Hun er sånn saikobitch som gjerne vil reise, men som samtidig vil at du skal si at hun ikke skal, eller ikke får lov. for da er det din feil at hun ikke får reist. Men, om du sier at hun skal reise, da er du ikke glad nok i henne. Med andre ord, her kan du velge mellom å tape, eller å tape. Tror hun er bare usikker på seg selv, og situasjonene rundt seg. Sånn oppfatter jeg det. Tja, dagens fasitsvar tyder på at hun er saikobitch. haha huff... Jeg vil ikke tro det. Men men , håper det fikser seg for trådstarter og dama. Håper de finner ut av det Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 NEI! Det er det DUMMESTE jeg har lest! Du flytter IKKE til Oslo i håp om å vinne damen tilbake!!!! Dropp all kontakt med henne. Gå med hodet hevet. Skal du flytte til Oslo er det fordi du vil gå på skole der. Ikke fordi du vil bli sammen med hun der. Helt enig med denne fyren her. Skal du kun flytte ditt for hennes skyld? Og dere er ikke sammen engang? Hun leker med følelsene dine, og hun har deg akkurat der hun vil ha deg. Oppfør deg som en mann nå. Vær bestemt, og få henne til å skjønne at hun ikke får det som hun vil. Bare for å ha påpekt det, så flytter jeg til Oslo av flere grunner en henne, bl.a. har jeg søkt om studieplass der. Det er også det stedet jeg ønsker å flytte til siden det er nært til familie, og en by jeg kjenner. Mistet bare en grunn nå. Anonymous poster hash: dad67...6af Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå