GregerGundersen Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Fikk igjen en gammel Huawei Ascend P7 som jeg mistet for lenge siden. Den har mange bilder som er veldig viktige for meg, og jeg gledet meg så for å ta en kikk på de, og få dem overført til PCen. Så jeg ladet den opp, skrudde den på, tastet inn SIM pin-kode og SUPRISE, skjermlås-PIN jeg ikke husker at jeg hadde engang. Sier seg selv at jeg heller ikke husker hva den er, har prøvd de mest sannsynlige kombinasjonene, men er nå på forsøk nr.100 og ser etter andre alternativer. Har selvfølgelig googlet før jeg postet dette, og finner ikke noe fornuftig løsning på dette. Blir ikke tilbudt å logge inn med g-mail etter mange feilede forsøk, kan ikke factory resette siden jeg mister alle bildene og mobilen er ikke koblet til ADM. Wat do? Per nå sitter jeg systematisk å prøver alle kombinasjoner fra 0000-9999 men det er utrolig kjedelig og strevsomt. Er villig til å ta fra hverandre telefonen så lenge jeg får bildene. Kan de få det ut hvis jeg sender den inn? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Du har ikke prøvd å bare koble opp USB mot PC uten å legge inn pinkode ? Har vært borti at dette går rett igjennom. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 En så ny telefon lar deg ikke vise innhold uten denne koden. Ligger bildene på minnekort trenger du bare en kortleser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå