Gå til innhold

FPS drop

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått noen problemer med pcen min i det siste når jeg spiller CS:GO. Det er en MSI GP60 2PE bærbar gaming pc med nvidia geforce 840m 2gb ddr3. Jeg kjøpte pcen i sommer ifjor da fps'en lå på 150-200. Jeg har aldri lastet noe spesielt, kun spill og andre nødvendige programmer som skype osv... Uansett, nå ligger fps'en på 60-100 på alt low på instillinger, det kan også hende at den plutselig går ned til 15-30 i noen sekunder. Har dere noen tips som kan få fps'en min opp igjen?

Takk på forhånd  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har fått noen problemer med pcen min i det siste når jeg spiller CS:GO. Det er en MSI GP60 2PE bærbar gaming pc med nvidia geforce 840m 2gb ddr3. Jeg kjøpte pcen i sommer ifjor da fps'en lå på 150-200. Jeg har aldri lastet noe spesielt, kun spill og andre nødvendige programmer som skype osv... Uansett, nå ligger fps'en på 60-100 på alt low på instillinger, det kan også hende at den plutselig går ned til 15-30 i noen sekunder. Har dere noen tips som kan få fps'en min opp igjen?

Takk på forhånd  :)

Høres ut som den overheater. Dersom det blir for varmt vil CPU'n throttle. Siden du har hatt mye høyere FPS før, så høres dette ut som at det handler om støv osv i viftene. Skru opp laptoppen og fjern støva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...