Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Konstant feilmelding fra Internet Explorer

Anbefalte innlegg

Har siden "tidenes morgen" vært plaget med at Internet Explorer kommer opp med "Debug"-feilmeldinger når jeg går inn på internettsider. Dette forekommer ikke på alle sider, men på mange, og på forskjellige tidspunkt (noen ganger kommer dem, andre ganger ikke). Med "tidenes morgen" mener jeg fra jeg la inn Windows XP (sp2).

Er det noen som har hatt/har samme problem? Noen kjerringråd eller løsninger?

Har lenge håpet på at Windows Update skulle komme med en auto-update på dette, men det har den nå ikke gjort....

Takker og bukker for alle svar!

2 eksempler på feilmeldinger:

ie_error.jpg

edit: håper det går greit at jeg posta her... føler at det kanskje var litt søkt til temaet, men hadde jeg posta på "programvare" ville den neppe blitt lest (lite trafikk der iforhold til her)

Endret av Straydog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Deaktiver feilsøking i skript" under Verktøy-Alternativer for internett-Avansert-Visning

Hjelper på XP.

Skjønte ikke helt denne rekkefølgen??

Mener du "tools" (har engelsk IE)? Fant ingenting som tilsvarte den rekkefølgen inne på "tools"..

Skrevet: 20/11/2003 : 14:08  

Har du kjørt eventvwr ?

Start/Kjør/eventvwr

Kjørte denne nå? Hva gjør jeg så??

edit: fant ut av "deaktiver skriptdebugging".

Endret av Straydog
Lenke til kommentar

Du går inn i hendelselistene og forsøker å finne ut hva (ikke)som skjer. Der kan vere gul informasjon for feil osv. Dobbelclick på linjene og forsøk.

Forøvrig hadd jeg også (kjører WinXPsp1) endel slike feil da maskinen var litt høgt overclocket. En feil ramsetting kom først frem etter timevis med RAM-test. Siden har allt vært stabilt. :nice:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...