Muppet88 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Har en mercedes c220 cdi 2000mod som skal på eu kontroll snart. Men det lyser i radiator varsellampen pga radiator viften er ikke kontakt med. Mistenker kontrollmodulen til viften, har testa viften å den virker. Men uansett , er det noen som vet om det er toer feil? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Dette skal ikke være en feil på PKK. Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Er det ikke? Var redd for at det kanskje var det. Er det ener feil da? Lenke til kommentar
rillto Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Alle varsel lys som ikke går av gir feil på EU kontroller. Bytt giveren på termostathuset så virker kjølevifta igjen. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg ser ikke hvordan det skal være relatert til hverken miljø eller sikkerhet. Skal kanskje varsellampe for lavt spylervæskenivå gi deg en feil også? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Etter litt googling ser det ut som et av kravene er at ingen gule eller røde varsellamper skal lyse. Hvis det stemmer så vil selv lite vinduspylervæske gi feil. Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 De aller fleste varsellamper gir nå feil på pkk. Indikator for lavt kjølevæskenivå gir derimot ikke feil. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Da de nye reglene kom var det jo noen her inne som bastant mente at selv en defekt CD-spiller ville gi feil på PKK. Lenke til kommentar
Muppet88 Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Jeg fant en sjekkliste på pdf fra 2012 å jeg kunne ikke finne noe som helst om kjølesystemet, men det er vel lit strengere nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå