Gå til innhold

Erfaringer med Dell Latitude

Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D550 er den med Intel M prossesor er det ikke?

Isåfall er den utseendemessig veldig fin(flotteste jeg har sett). Den er virkelig "bærbar". Og lett. Jeg har ikke testet den så mye ytelsesmessig, men det jeg har prøvd virker veldig fint, den låste seg ihvertfall aldri.

Jeg synes også at batteritiden er relativt lang og den bråker lite.

En fin "ha med på møte/kontoromaskin"!

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Jeg har en Latitude D400 og er forholdsvis fornøyd. Skulle gjerne ønsket at den hadde en større skjerm da det er en stor ramme rundt skjermen.

Støynivået er veldig lavt, men dessverre bråker harddisken mer enn jeg hadde ønsket (40 GB 5400 rpm disk). Batterilevetiden er svakere enn jeg hadde trodd på forhånd, men holder 3 timer ved lett bruk uten problemer.

D400 har også alt du kan tenke av nettverksmuligheter. Jeg valgte min med bluetooth og 802.11a/b/g kort. I tillegg er det gigabit lan.

Av andre tilkoblingsmuligheter har du usb2, firewire, seriell og irda. Det eneste jeg savner er en tv utgang og eventuelt en linjeinngang for lyd.

Har nå hatt maskinen i ca 5 måneder uten noen problemer.

Hvis jeg hadde ventet litt lenger tror jeg at jeg hadde valgt x300 istedet da den er omtrent likt spesifisert, men enda mindre og faktisk billigere. Det er integrert gigabit lan, men kontakten i maskinen takler bare 100 Mbps. Hvis du kobler på dockingen er det egen lan kontakt som da støtter gigabit.

Lenke til kommentar

Har en D500. 512ram, 30gig hd. Maskina er forholdsvis liten. Kjøpte ekstra batteri til media-bay'en, har nå en batteritid på 6-8t.

Folk klager på at maskina har en plastic-feeling, skjønner hva de mener, men det plager meg ikke! Maskina virker likevel ganske solid, mista den i bakken en gang uten at jeg ødela noe. Fornøyd med tastaturet.

-Maskina blir litt varm under venstre håndbakk når den går på strøm.

-Batterilevetiden blir ganske dårlig hvis man kun bruker et 4cell batteri.

-Kun 1024x768 pixler oppløsning. Skjermen er veldig bra, bra innsynsvinkel.

Ikke umulig at jeg hadde vurdert en 500m hvis jeg hadde hatt valget igjen fordi denne kan leveres med 1400x1050 oppløsning.

Er veldig fornøyd med maskina på tross av dette. Den er bla. veldig støysvak og ganske liten og lett. Fikk den for rett under 13k. Ring dell og prut!

K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...