Godrick Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har dere hørt om remote adminitrator? Har dere brukt det? Det er noen på skolen som bruker det og vi skal ta de. Lenke til kommentar
icarus1983 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Nei har ikke hørt om det, nei har ikke brukt det og Lykke Til med å ta de! lol! Endret 20. november 2003 av icarus1983 Lenke til kommentar
Dominium Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hvis det er remote administrator du mener: Ja, har hørt om mange forskjellige.. Ja har brukt mange (feks. Windows terminal services Skal du "ta" meg og fordi jeg har brukt det? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Remote Administrator (radmin) er et fjernstyringsprogram for Windows. Brukes for fjernadministrasjon av servere f.eks. Jeg ville ikke kalt det et 'hackerprogram' mer enn jeg ville kalt Windows Terminal Services det! Hvorfor skal dere 'ta de'? timtowtdi Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Hvis det er remote administrator du mener: Ja, har hørt om mange forskjellige.. Ja har brukt mange (feks. Windows terminal services Skal du "ta" meg og fordi jeg har brukt det? Går du på skolen min da?? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 er ikke kommandoen for dette "tsadmin" ? Vis dette er activert så kan du prøve: mmc og mstsc Lenke til kommentar
Mr. Blue Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hackerprog? har brukt det i nettet mitt hjemme. Ganske fint egentlig, vi bruker det her på jobben å, slik att vi slipper å reise 30 mil til en avdeling for å bytte startside eller noe lignende:) Det er ikke verre enn å gå inn på den pcen som har installert klienten å skru av automatisk tilkobling å heller si att di må godkjenne for att dere skal få ta kontroll på pcen. Avinsallasjon er og en mulighet. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Lukk det Remote Administrator ikonet nede til høyre da vel. Da stopper du programvaren, og de kan ikke logge seg på maskinen din og styre den. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 !! Hackerprogram! Dere har tenkt å "ta de" med remote administrator? Nei, sats heller på noe annet.. Synes dette er stumpen gøy! Husker en som trodde å gå inn på en bruker med ftp var å hacke! *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå