Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter sender snap med kløft, hvordan svare!

Anbefalte innlegg

Heisann, har ei venninne som stadig vekk sender snap hvor det er tydelig at kløfta er i fokus (selv om teksten er en vanlig samtale). Hvordan bør jeg svare på dette, bør jeg erkjenne at hun viser kløft eller bare ikke si noe? Er det klein å komplimentere det?

Mvh chris

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Hvid du tror at hun ikke vet at hun flasher tits så er du naiv. Hun venter på en reaksjon fra deg, og når den kommer kommer hun til å avvise deg. Drit i sånne damer.

Lenke til kommentar

Heisann, har ei venninne som stadig vekk sender snap hvor det er tydelig at kløfta er i fokus (selv om teksten er en vanlig samtale). Hvordan bør jeg svare på dette, bør jeg erkjenne at hun viser kløft eller bare ikke si noe? Er det klein å komplimentere det?

Mvh chris

Jeg ville ikke sagt noe. For da virker du gjerne ut som en gris som sier det... 

Lenke til kommentar

Mvh chris

lol, det er hun som er grisen her. Men enig i at det å kommentere det blir flåsete nesten uansett.

Endret av Ljóseind
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun fremhever det hun mener er en av sine beste fysiske egenskaper samtidig som det ikke blir for vulgært. Hva mener du er en av dine beste fysiske egenskaper som du kan ta bilde av og sende uten at det blir vulgært? Send det.

Kanskje det eskalerer. Kanskje det renner ut i sanden. Men så har du i hvert fall signalisert at du kan "svare som du blir spurt", så kan hun ta stilling til det i stedet for en fyr som ikke reagerer på titshots i det hele tatt og dermed kan være homo for alt hun vet.

Anonymous poster hash: 72f57...bb9
Lenke til kommentar

Mvh chris

lol, det er hun som er grisen her. Men enig i at det å kommentere det blir flåsete nesten uansett.

Jepp, jeg synes det er tåpelig å si noe. Dersom en person hadde kommentert min kløft om jeg hadde på meg en tskjorte eller kjole med kløft, så hadde jeg synes at han var gris! ;) Negativt hadde det vært ;) Og spesiellt om han bare er en kamerat. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Mvh chris

Jepp, jeg synes det er tåpelig å si noe. Dersom en person hadde kommentert min kløft om jeg hadde på meg en tskjorte eller kjole med kløft, så hadde jeg synes at han var gris! ;) Negativt hadde det vært ;) Og spesiellt om han bare er en kamerat.

Så la vær å flashe pupp da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...