chrissur Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Heisann, har ei venninne som stadig vekk sender snap hvor det er tydelig at kløfta er i fokus (selv om teksten er en vanlig samtale). Hvordan bør jeg svare på dette, bør jeg erkjenne at hun viser kløft eller bare ikke si noe? Er det klein å komplimentere det? Mvh chris Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hvid du tror at hun ikke vet at hun flasher tits så er du naiv. Hun venter på en reaksjon fra deg, og når den kommer kommer hun til å avvise deg. Drit i sånne damer. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hva med å svare med å sende bilde av deg selv i bar overkropp? Lenke til kommentar
Populært innlegg Mannen med ljåen Skrevet 13. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2016 Send bilder med rørleggersprekkk i retur. 18 Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Det er innlysende at når jenter viser kløft på bilder, er det gjort med overlegg. Send et kløftebilde tilbake, eller eventuelt rørleggersprekk, og se hva slags respons du får. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 dick pic, tatt underifra med en synlig ball. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Responder med toppen av snoppen. Anonymous poster hash: 77029...3b1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Heisann, har ei venninne som stadig vekk sender snap hvor det er tydelig at kløfta er i fokus (selv om teksten er en vanlig samtale). Hvordan bør jeg svare på dette, bør jeg erkjenne at hun viser kløft eller bare ikke si noe? Er det klein å komplimentere det? Mvh chris Jeg ville ikke sagt noe. For da virker du gjerne ut som en gris som sier det... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg fant jenta i tråden 2 Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Denne passer bra her: 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Heisann, har ei venninne som stadig vekk sender snap hvor det er tydelig at kløfta er i fokus (selv om teksten er en vanlig samtale). Hvordan bør jeg svare på dette, bør jeg erkjenne at hun viser kløft eller bare ikke si noe? Er det klein å komplimentere det? Mvh chris Jeg ville ikke sagt noe. For da virker du gjerne ut som en gris som sier det... lol, det er hun som er grisen her. Men enig i at det å kommentere det blir flåsete nesten uansett. Endret 13. mars 2016 av Ljóseind 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Hun fremhever det hun mener er en av sine beste fysiske egenskaper samtidig som det ikke blir for vulgært. Hva mener du er en av dine beste fysiske egenskaper som du kan ta bilde av og sende uten at det blir vulgært? Send det. Kanskje det eskalerer. Kanskje det renner ut i sanden. Men så har du i hvert fall signalisert at du kan "svare som du blir spurt", så kan hun ta stilling til det i stedet for en fyr som ikke reagerer på titshots i det hele tatt og dermed kan være homo for alt hun vet. Anonymous poster hash: 72f57...bb9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 "kan du sende på nytt? ble så distrahert at jeg ikke klarte lese hva som stod " Anonymous poster hash: 63717...699 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Heisann, har ei venninne som stadig vekk sender snap hvor det er tydelig at kløfta er i fokus (selv om teksten er en vanlig samtale). Hvordan bør jeg svare på dette, bør jeg erkjenne at hun viser kløft eller bare ikke si noe? Er det klein å komplimentere det? Mvh chris Jeg ville ikke sagt noe. For da virker du gjerne ut som en gris som sier det... lol, det er hun som er grisen her. Men enig i at det å kommentere det blir flåsete nesten uansett. Jepp, jeg synes det er tåpelig å si noe. Dersom en person hadde kommentert min kløft om jeg hadde på meg en tskjorte eller kjole med kløft, så hadde jeg synes at han var gris! Negativt hadde det vært Og spesiellt om han bare er en kamerat. Endret 14. mars 2016 av heartlife Lenke til kommentar
G Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Ta bilde av en brødsandwich Endret 14. mars 2016 av G Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Heisann, har ei venninne som stadig vekk sender snap hvor det er tydelig at kløfta er i fokus (selv om teksten er en vanlig samtale). Hvordan bør jeg svare på dette, bør jeg erkjenne at hun viser kløft eller bare ikke si noe? Er det klein å komplimentere det? Mvh chris Jeg ville ikke sagt noe. For da virker du gjerne ut som en gris som sier det... lol, det er hun som er grisen her. Men enig i at det å kommentere det blir flåsete nesten uansett. Jepp, jeg synes det er tåpelig å si noe. Dersom en person hadde kommentert min kløft om jeg hadde på meg en tskjorte eller kjole med kløft, så hadde jeg synes at han var gris! Negativt hadde det vært Og spesiellt om han bare er en kamerat. Så la vær å flashe pupp da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå