Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Å ta all skyld for at han ignorerer meg..

Ignorert og dumpet, behøver alt å være min feil?   

12 stemmer

1. 1. Jeg er ignorert. Har spurt om å prate ut med han men han vil ikke. Kan jeg gjøre noe mer da?

• Ja
      3
    • Nei
      9
  2. 2. Jeg følte at han ikke var interessert selv om vi hadde hyggelig tone lenge, kan det være tilfelle?

• Ja
      7
    • Nei
      5
  3. 3. Å bli ignorert er veldig vondt. Føler meg grusom, men har dere andre opplevd å bli ignorert av en dere var glad i?

• Ja
      10
    • Nei
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor blir du ignorert? Er det noe du gjør?

Anonymous poster hash: 43202...4d2

Jeg føler meg helt "outsider" i dag. Jeg vet ikke helt eksakt svaret på hvorfor jeg er ignorert. Men er man dumpet så er man dumpet. Men tar selve ignoreringen veldig tungt psykisk. 

Er det andre som har opplevd å bli dumpet og ignorert, så gjerne prat om det. For den følelsen av å bli ignorert er svært tung for meg. Har forsøkt å si det til han. Men han vil ikke prate. 

Anonymous poster hash: f13bf...095

Lenke til kommentar

Jeg føler meg helt "outsider" i dag. Jeg vet ikke helt eksakt svaret på hvorfor jeg er ignorert. Men er man dumpet så er man dumpet. Men tar selve ignoreringen veldig tungt psykisk. 

Er det andre som har opplevd å bli dumpet og ignorert, så gjerne prat om det. For den følelsen av å bli ignorert er svært tung for meg. Har forsøkt å si det til han. Men han vil ikke prate. 

Er dere i et forhold? Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg har også opplevd å bli ignorert av typen. Han ønsker meg å være perfekt, og det er ikke alltid jeg får det til.

Lenke til kommentar

ja jeg følte det egentlig var ødelagt selv om vi pratet hyggelig sammen lenge. Ingenting galt var skjedd da jeg følte at selv om vi pratet fint sammen så var noe galt.

Kanskje jeg kan få slippe å ta hele skylden.

Ja ingen er perfekte. Det er sant.

Er dere i et forhold? Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg har også opplevd å bli ignorert av typen. Han ønsker meg å være perfekt, og det er ikke alltid jeg får det til.

Lenke til kommentar

Heartlife? Om det er deg bør du slutte med å opprette slike poster anonymt , det er ikke vanskelig å se hvem dette er snakk om og det er bedre å være ærlig og få oppriktige svar enn å misbruke anonym funksjonen.

okey jeg viser at det er meg. var en episode i går som gjorde at jeg begynte å ta på meg ansvar for hele bruddet og ignoreringen men jeg tror faktisk at det ikke er riktig å gjøre det.

Lenke til kommentar

Heartlife? Om det er deg bør du slutte med å opprette slike poster anonymt , det er ikke vanskelig å se hvem dette er snakk om og det er bedre å være ærlig og få oppriktige svar enn å misbruke anonym funksjonen.

okey jeg viser at det er meg. var en episode i går som gjorde at jeg begynte å ta på meg ansvar for hele bruddet og ignoreringen men jeg tror faktisk at det ikke er riktig å gjøre det.

Nå har du holdt på svært lenge med dette og du har fått hørt dette svært mange ganger , men nå sier jeg bare at du går videre og slutter å ta opp dette på forumet da du har fått såpass mange svar rundt dette temaet at du bare tar skade av videre diskusjon om det og ikke minst også i forhold til å ivareta hensynet til våre forumbrukere.

Det må da være noe langt bedre å gjøre på en Søndags ettermiddag enn å sitte på et forum og ta opp fortid for N'te gang? Du må slutte å tenke på ham og ikke minst ta en pause fra å rote med menn uansett om du bare prater med dem eller småflørter for å få en liten selvfølelse av å være ønsket. Husk det er ikke bare deg selv som er såret men mange andre som også blir såret om du oppfører deg slik.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Nå har du holdt på svært lenge med dette og du har fått hørt dette svært mange ganger , men nå sier jeg bare at du går videre og slutter å ta opp dette på forumet da du har fått såpass mange svar rundt dette temaet at du bare tar skade av videre diskusjon om det og ikke minst også i forhold til å ivareta hensynet til våre forumbrukere.

Det må da være noe langt bedre å gjøre på en Søndags ettermiddag enn å sitte på et forum og ta opp fortid for N'te gang? Du må slutte å tenke på ham og ikke minst ta en pause fra å rote med menn uansett om du bare prater med dem eller småflørter for å få en liten selvfølelse av å være ønsket. Husk det er ikke bare deg selv som er såret men mange andre som også blir såret om du oppfører deg slik.

Jepp, det var en episode i går som gjorde at alt revnet opp ganske mye. Så beklager det. Jeg tok så på meg all skyld, men jeg vet at det er alltid to sider. Så egentlig så skal jeg ikke ta på meg all skyld!. 

Dermed avslutter jeg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...