Gå til innhold

Negavtive/positive ting med Z3?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal hente en Z3 5,2" i morgen. Den er brukt 1 år med 10mnd garanti. 100% strøken. Leste meg litt på Google og leste at telefonen blir varm etter litt bruk. Noen som kan bekrefte dette eller komme med både dårlige og gode ting med den? Telefonen kommer bare til å bli brukt til Spotify, snapp, Insta, fb og sikkert et par spill, ikke mer.

Stor takk på forhånd!

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt den lenge, og opplever den ikke som varm.

Jeg bruker ikke særlig krevende apper heller. Mulig den blir vam ved filmopptak i høy oppløsning.

Men jeg har hatt nok Sony-telefoner til å vite at de knuser lett.

Du bør bruke beskyttelse. Jeg anbefaler å kjøpe Nillkin tempered glass screen protector på Ebay. Kjøp et kit med glass for både skjerm og bakside, samt klut og våtserviett. Og bruk deksel. Jeg bruker lommebok-cover, så har jeg div. kort med meg også.

Gratulerer med en flott telefon :-)

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du tar opp 4K video pusher du virkelig telefonen, ellers er den grei ved normal bruk. Til det bruket du tar opp har du ingenting å være bekymret over. Batteriene på disse er veldig gode, og de varer bra også. Facebook er glad i batteri.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir ikke en stor overgang.

Fra knust iPhone (som virker med sprekk i glasset) til knust Sony der skjermen er ubrukelig med sprekk i glasset.

Skal du ha glede av den, bør du ta rådet mitt alvorlig. Koster bare ca. en femtilapp på Ebay med fri shipping fra Hong Kong. Da får du en fantastisk telefon.

Jepp. Hadde aldri planlagt å ikke kjøpe beskyttelse heller :D Har du link til forskjellige tingene du snakker om?

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar

Enig der. Dette er en telefon som trenger å ha god beskyttelse. Ryker frontglasset på denne er det veldig lett å ta livet av skjermen når du skal bytte. Hodetelefonutgangen blir også sliten over tid. Den er litt spesiell fordi den tar 5 istedet for 3 kontakter p.g.a sony sitt system for støykanselering.Det er lett å finne reservedeler til telefonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes dette dekselet er lekkert:

http://www.ebay.com/itm/Luxury-New-Premium-Leather-Flip-Stand-Book-Wallet-Case-Cover-For-Sony-Xperia-Z3-/172030471096?hash=item280dd0abb8:g:lEUAAOSw~bFWN1Ki

Det er selvsagt ditt valg.

Man blir fort vant til å åpne "døra" hver gang man skal ha se på skjermen.

Bonusen er at jeg kan oppbevare de mest brukte plastkortene mine inni der, og slippe å dra på lommebok i tillegg til mobilen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg tenkte på. Det er mer praktisk i lengden å slippe å fjerne frontflappen hele tiden og ha den under fingeren når man bretter den ned, ellers er jo den løsningen fin siden man slipper å ha et ekstra lag på skjermen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker telefonen svært aktivt, og har ingen problemer med å åpne "døra" hver gang.

Jeg åpner den helt rundt, så telefonen kan ligge i én hånd.

Fordelen med å ha kredittkort og slikt i mobildekselet veier opp for ulempen med å åpne døra.

Men det er TS sitt valg selvsagt. Begge deler ser bra ut.

Jeg bruker dobbel beskyttelse, altså både Nillkin tempered glass og deksel med dør.

Orker ikke flere knuste Sony-telefoner. :-)

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har kjøpt en sånn 9H tempered glass men har ikke festet den på telefonen enda. Litt usikker på om skjermen tåler at man tar av den beskyttelsen etter at selve beskyttelsen er knust, og da er man like langt. Noen som har noe erfaring med det ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...