Hofer Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 – Vi får æren av å være underdog i hver eneste kamp vi spiller, sier Tien Len.E-SPORT: Duket for norsk Counter-Strike-toppkamp på søndag Lenke til kommentar
Populært innlegg moen- Skrevet 13. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 13. mars 2016 "Målet er å spille sluttspill, få mer deltagelse på LAN og trekke til oss sponsorer. Nå mangler jo denne startoppstillingen motivasjon, men det er bare noen få endringer som må til for at vi blir et skikkelig topplag i Norge." Skjønner ikke hvordan det kan mangle motivasjon hos et lag som har blitt spådd direkte nedrykk og for øyeblikket ligger på topp av tabellen. Grunnen til mangel på motivasjon skal være at de blir anklaget for juks av andre spillere.. Kjenner ingen av spillerne personlig, men de må være rimelig hårsåre om de mister motivasjonen av den grunn. Kan ikke se for meg mer motivasjonsboost enn når andre anklager deg for juks. Ønsket om å mose alle, komme seg på lan, motbevise kritikerne og faktisk vise at man er god burde jo være en enorm drivkraft? Ytterst sjelden jeg kommenterer noe her, men hver gang jeg leser noe fra tien len så er det noe om umotivert/vil slutte/folk anklager oss for juks.. 12 Lenke til kommentar
wwww Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Det er ytterst ubehagelig og meget frustrerende å bli sagt til at du ikke er så god som du egentlig er, men at du heller tyr til juks. 3 Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Det er ytterst ubehagelig og meget frustrerende å bli sagt til at du ikke er så god som du egentlig er, men at du heller tyr til juks. Jeg har ikke spilt Counter-Strike så lenge, så hver gang noen tror jeg jukser tar jeg det som et stort kompliment. Da skjønner jeg at jeg er på rett spor. Lenke til kommentar
minhtwo Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Enig med at det burde være en enorm drivkraft. Det har den vært også. Vi som var så nære med å rykke ned til 3. ble jo allerede da spurt om masse demoer. Og det få vet, er at vi mistet hele 6 poeng på at en av oss formaterte dataen, da vi ikke leste den "behold demoene i 2 måneder"-regelen. Det var det som gjorde at vi nesten rykket ned, ellers så hadde vi hatt en komfortabel delt 3. plass. Vi brukte jo denne drivkraften ved å gå ubeseiret gjennom 2. div. Vi ble respektert av motstandere og lag. Men så kommer granskingen fra Admins. Tiltet oss litt igjen, Fordi nå er det ikke krazyfo som cheater, nå er det BLU3. Han med mest meritter og mest LAN-deltagelse og som har et navn fra 1.6. Er vel ikke juksinga lenger, moen. Vi beviste nemlig på nemean at vi spilte akkurat slik vi bruker å gjøre. Er vel heller at vi er en situasjon der vi ikke kan ha gaming som 1. prioritet. Selv sitter jeg ferdigutdannet, men når oljeindustrien ikke funker atm. så kan jeg game. Men får ikke lønn av å spille på topp i Norge, da kommer det ikke som 1. prioritet, men heller som en hobby som jeg, vi, elsker å drive med. Journalisten er interessert i hvordan situasjonen i laget er, og vi svarer akkurat på det. Vi trenger ikke å holde skjul på at vi ikke praccer eller er umotiverte. Det er ikke noe skam i det. Kanskje litt ydmykende for andre lag når de blir upsetta av oss, men vi også er klare over at vi får ikke gode resultater om man ikke praccer. Dessuten så tolker du det avsnittet helt feil... 8 Lenke til kommentar
wwww Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Det er ytterst ubehagelig og meget frustrerende å bli sagt til at du ikke er så god som du egentlig er, men at du heller tyr til juks. Jeg har ikke spilt Counter-Strike så lenge, så hver gang noen tror jeg jukser tar jeg det som et stort kompliment. Da skjønner jeg at jeg er på rett spor. Men når du prøver å komme deg til toppen for å bevise folk at du er god og klarer å holde deg til det nivået, og kanskje et hakk høyere, så er det bare et nederlag for deg og ditt rykte hvis folk ikke tror det nivå av CS du viser er ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå