AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Har noen spørsmål jeg lurer på; Når sluttet barnet ditt å komme opp i sengen deres om morgenen på fridager? Når er det normalt å slutte å være naken foran barnet ditt? Hvor ofte er barnet ditt sammen med venner på fritiden? Takk for svar. Anonymous poster hash: fc6ba...4d5 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Min sønn blir 7 år ganske straks. Han kommer normalt sett ikke inn på soverommet mitt, med mindre det er noe han har på hjertet. Det har han ikke gjort på et par år nå. Jeg har pleid å la PC eller nettbrett stå klart på youtube, han elsker å se på lego-filmer og sånt. God Morgen-yoghurt står klart i kjøleskapet. Jeg hører jo at han står opp, at han er på do og tisser og sånt, men jeg lar ham få en time eller to alene. Han har sagt at han synes det er godt å være litt alene om morgenen på fridagene, se litt youtube, leke litt med biler og tog og generelt ha følelsen av å være stor gutt som kan klare seg selv alene en liten stund. Så står jeg og samboer opp og fikser felles frokost som vi koser oss med sammen. Da er nettbrett og sånt off limits og etter det pleier junior å dra ut å leke sammen med vennene sine her i nabolaget. Jeg er naken foran sønnen min, mora vet jeg også er naken foran ham enda, samboern min er nok litt mer tilbakeholden, men gjør ingenting utav det. Han er heller ikke blyg for nakenhet ovenfor noen av oss. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Grunnen til at jeg spør er at samboeren min har en gutt fra et tidligere forhold på 10 år. Han ønsker helst å sovne i sengen vår på kvelden for så å bli båret inn i sin egen seng senere. Han spør om dette jevnlig, og får som regel avslag på bakgrunn av at det ikke er så lenge til vi også skal legge oss. Men noen ganger får han lov. Jeg synes han er alt for gammel til dette, men vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp. Argumentet burde ikke være at han er stor gutt og må klare å legge seg i sin egen seng og sovne. Samme om morgenen, så fort han hører vi er våkne så kommer han med dynen og puter og skal ligge med oss i senga. Jeg synes ikke det er riktig, men vet ikke helt hvordan jeg skal ta det opp eller om jeg skal ta det opp i det hele tatt. Anonymous poster hash: fc6ba...4d5 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Er han 10 år er han for stor til å sove hos dere og bør lære seg å sovne i egen seng. Nakenhet er helt naturlig så det er ikke noen vits i å begynne å kle seg for han sin skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå