Gå til innhold

Rollonhytta på Sulafjellet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du nå er inne på ordet rollon så var det visst et plagg i dameundertøysklassen som også het rollon en gang i tiden. Husker jeg fik låne en slik da jeg skulle gjøre en humoristisk stripteaseopptreden en gang i tiden. Ikke lett å få på seg og heller ikke av uten at trusa fulgte med. Men det hadde ikke spilt noen rolle for dama hadde gitt meg ei gjennomsiktig truse uten at jeg som praktiserende naturist tok det så høytidelig.

Fin serie dette der kanskje huset i V1 kunne vært lyst opp bittelitt.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tre flotte vinterbilder som viser hvor fint landskap du er omgitt av på dine trakter. Her synes jeg personlig av V3 gir det aller beste inntrykket. Interessant fortelling også !

Mvh Ragnar

Ja, jeg er på mange måter heldig som bor her. Naturen er jo bare fantastisk, litt mye motbakke bare..;)

I dag regner dessverre, da blir det kjedelig påskeføre, grovkornet og slapsete, huffa! Type klister..

Takk for fin kommentar Ragnar! Er vel plussgrader på Røros også i dag kanskje? Her var det hele ti i dag.

Lenke til kommentar

Siden du nå er inne på ordet rollon så var det visst et plagg i dameundertøysklassen som også het rollon en gang i tiden. Husker jeg fik låne en slik da jeg skulle gjøre en humoristisk stripteaseopptreden en gang i tiden. Ikke lett å få på seg og heller ikke av uten at trusa fulgte med. Men det hadde ikke spilt noen rolle for dama hadde gitt meg ei gjennomsiktig truse uten at jeg som praktiserende naturist tok det så høytidelig.

Fin serie dette der kanskje huset i V1 kunne vært lyst opp bittelitt.

Roar

Hei Roar! Sånt undertøy har jeg aldri hørt om, kanskje jeg får Google det..

Enig i at huset kunne vært lysnet litt separat, dumt jeg ikke tenkte på det!

Lenke til kommentar

Flotte vinterbilder alle sammen. V3 treffer best med hvitbalansen, noe som ofte er en utfordring med snø. Flotte omgivelser du har, og jammen rekker du over mye.

Hei! Hvit snø er ofte vanskelig ja, vil gjerne bli blå eller gul eller noe. Jeg skulle egentlig føre regnskap denne dagen, men når himmelen er blå og snøen hvit, er det ikke noe alternativ å sitte inne. Det er vel mye jeg ikke rekker også, en må prioritere ;)

Lenke til kommentar

Snakker om å ha det som "kongen i egget", som vi sier i Finnmark, - både fjell og hav, som jo lett også medfører fjord..

Meget innbydende bilder, med tekst som gir godt innblikk.

Fjord, hvite fjell og blå himmel er jo en uslåelig kombinasjon.

Takk så mye for fin tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar

Det eneste positive jeg kan si om vinter og snø er at det kan gi flotte motiver, som her. Tre flotte vinterbilder.

Var det ikke sånn at Gange-Rolv kanskje er opphavet til den Engelske kongefamilien ?

Mvh. Foto-Rolf :)

Tusen takk! Husk det blir ikke samme dreisen over en sommer uten å ha en vinter først ;)

Ja, det var vel noe med den engelske kongefamilien også ja. Han var forresten han som klipte håret av Harald Hårfagre etter endt oppdrag..

Lenke til kommentar

Tre flotte vinterbilder som viser hvor fint landskap du er omgitt av på dine trakter. Her synes jeg personlig av V3 gir det aller beste inntrykket. Interessant fortelling også !

Mvh Ragnar

Ja, jeg er på mange måter heldig som bor her. Naturen er jo bare fantastisk, litt mye motbakke bare.. ;)

I dag regner dessverre, da blir det kjedelig påskeføre, grovkornet og slapsete, huffa! Type klister..

Takk for fin kommentar Ragnar! Er vel plussgrader på Røros også i dag kanskje? Her var det hele ti i dag.

Har forlatt Røros nå, og befinner meg på mer sydlige breddegrader, dog ikke lenger sør enn i Båtstø, Røyken. 9 grader + i øyeblikket her.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...