Gå til innhold

Spilte Call of Duty på 9800pro, feilmelding§!

simalarion

Anbefalte innlegg

Kortet fikk akkurat en barne sykdom (håper jeg)

Mens jeg spiller call of duty hopper det ut med feilmeldingen "VPU Core - your graphic card failed to -----" (et eller annet) så hopper jeg tilbake til desktopp å må starte på nytt???, hva skyldes dette?

Med det samme jeg har dere her ;) hva er de beste innstillingene til 9800pro kortet? noen som har prøvd seg litt fremm?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du bare har problemer i COD er jeg nesten frista til å tro at problemet ikke er i skjermkortet...

Selv har jeg også COD og 9700np uten at det har gitt meg noen problemer. Bruker driverne fra OmegaCornersom er ferdig tweaket og endrer bare på hastigheten på GPU/RAM. Alt annet lar jeg stå urørt...

Lenke til kommentar

Har en venn som fekk den samme meldingen på Call of Duty og har har et Radeon 9800 non pro der han brukte Catalyst 3.9 driverene.

Det han gjorde for å få det til å virke var:

Tok unistall på 3.9 Catalyst driverene og istallerte de driverene han fekk med skjermkortet!

Så virka det *grin*

Lenke til kommentar

Jeg installerte 3.7 driverene igår og da fikk jeg startet spillet, men nesten all grafikken blir hvit! :( Personene er hvite, bygningene er hvite, all farge mangler. Flammer å slik er normale, men det er det eneste. Skrift på menyen og i spillet er bare firkanter. Noen som hatt dette problemet ?

Lenke til kommentar

Har spilt hele CoD (rønna det :mrgreen:) sammen med Hercules Radeon 9800 Pro 128MB, sammen med Hercules Catalyst 3,7 drivere (de drivere som blir lagt ut på www.hercules.com)

Hadde ingen problem med grafikk eller noe. Kjører ellers Win XP Pro på P4 2,Ghz og 1024 MB RAM DDR PC 2100.

Lenke til kommentar
Last ned nyeste Catalyst 3.9 driverene, mener de fixer dette problemet.

BAH! :lol:

-Gidder ikke å lese allt, men... 3.9 fucker allt på CoD legg in 3.7 du -null probs...

-Kamerat med sphr r9800pro ue 128mb @ 3.9 klikka i ett sett...

Men skal du absolutt ha de der... gå innpå ati kontrollpanelet... og slå av "fastwrite"

(tror det het det... :p: - skulle fikse det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...