Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runker på badet?

Anbefalte innlegg

Han merker det ikke under samleie eller etter. Sier aldri noe om det så derfor kunne han ikke fått prestasjonsangst.. da må det være selvskapt.

Eneste jeg gjør er å hinte til sex eller spørre om det når jeg vil

Anonymous poster hash: e6d68...1db

Vi gutter er ikke dumme. Vi kan merke ting selv om du ikke sier det med ord.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ikke tro at "gutter" som kommer fort ikke er klar over det, de fleste vil være irritert over det og ønsker å prestere mer , personlig kan jeg ha litt problemer i motsatt rettning, altså at jeg tar tid til å komme og kan være svært opphengt i at hun skal ha det bra , noe som av og til fører til at hun kommer men ikke jeg (eller begge to blir utslitt ).

Du må nok ta deg en prat med ham og forklare ham at du er glad i ham som han er og at seksen er noe som kan jobbes med om det er det som er problemet , når han får litt mer praksis så vil han trolig komme senere og om problemet vedvarer er penis-ring en grei løsning i noen tilfeller.

Lenke til kommentar

Hvilke andre plasser enn på do skal man liksom kunne runke uten at det blir et helvetes søl og oppryddingsarbeid uten like?

Og uhygienisk å sitte på skåla og runke, hva faen? Hvorfor i all verden skulle det være uhygienisk?

Når det gjelder TS' problem: menn runker jevnlig selv om de har dame. Det er helt normalt. Det blir ikke et problem før han konsekvent velger å heller ta seg en runk i stedet for å ha sex med deg. Hvorfor han skulle gjøre det er det vanskelig å si noe om - problemer i forholdet, han tenner ikke på deg lenger, etc… Snakk med ham om det.

Anonymous poster hash: 61c06...c29
Lenke til kommentar

Men altså. Det er det jeg tror. At det er blitt ett problem.. jeg kjenner ham å vet han trenger utløsning ofte. Vi har hatt sex 3 ganger daglig i ett år, og etter det 1 gang for dag å nå sjeldent. Derfor virker det jo som han får det en annen plass og dermed velger det ovenfor sex med meg

Anonymous poster hash: e6d68...1db

Lenke til kommentar

Mye her som ikke trenger å være noe problem. Først og fremst: Ikke pes på han angående dobesøkene. Gi han litt privatliv. Og når det gjelder utholdenheten hans, så hjelper det veldig å bare ta en andre omgang kort tid etter utløsning. Da vil han holde ut leeeenge, og du blir fornøyd. :) Null problem.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...