Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runker på badet?

Anbefalte innlegg

Mannen har helt sluttet å ha sex med meg, og nå har han startet å sitte på do 3 ganger for dagen i en halvtime eller lengre. Runker han, driter han eller hva faen ?? er det vanlig for menn å runke på dass?..

Føler det går på bekostning av sexlivet vårt.. han sier selv han aldri får utløsning annet enn når vi har sex. Men kan virkelig en mann på 25år gå 2 uker uten utløsning?

Anonymous poster hash: e6d68...1db

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men kan virkelig en mann på 25år gå 2 uker uten utløsning?

Rent fysiologisk er dette ikke noe problem, men masturbasjon er sannsynligvis den sterkeste vanen mange menn har opparbeid.

Under stress tyr mange til dette for å lette trykket som egentlig er mest mentalt. Så - har han det bra ellers? Noe som skurrer? Menn har vel ikke for vane å åpne seg så mye om denslags.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det vanlig at mannfolk gjør det mens de sitter på do?

Tror nok du hadde blitt overrasket over hvor vi gjør det , men trolig står han og runker og sitter ikke på selve dassen.

Andre plasser som funker fint :

I dusjen.

En eller annen intim plass der man har toalettpapir tilgjengelig for minst mulig søl.

For å være ærlig ser jeg personlig på det å masturbere som en helt grei ting , om kona er sur og har mensen så er det ikke sikkert at hun har lyst til å ta tak i en eventuell ereksjon man har og da kan man like greit ta hånd om det selv.

Lenke til kommentar

Ja jeg skjønner.

Men jeg vil hele tiden jeg. Uansett om jeg har mensen. Han kan få blowjobs 2 ganger for dag i mensenuka om det er det han ønsker.. han takker oftere ja til det enn samleie. Så da når han kan få det han vil hos meg skjønner jeg ikke hvorfor han må ty til dassen ? men 1 ting, de gangene det har gått lenge mellom hver blowjob å sex, så har det vært mye klumper i sæden? Hva vil det si?

Lenke til kommentar

Så dere kan tro jeg blir seksuelt frustrert. Sjelden sex og når vi har det er det over før jeg rekker blunke.

Det er mulig det er der problemet ligger. Når han merker at du blir så frustrert så er det lett å få prestasjonsangst. Da frister kanskje ikke sex så mye lenger.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...