AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Mannen har helt sluttet å ha sex med meg, og nå har han startet å sitte på do 3 ganger for dagen i en halvtime eller lengre. Runker han, driter han eller hva faen ?? er det vanlig for menn å runke på dass?.. Føler det går på bekostning av sexlivet vårt.. han sier selv han aldri får utløsning annet enn når vi har sex. Men kan virkelig en mann på 25år gå 2 uker uten utløsning? Anonymous poster hash: e6d68...1db Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Han runker fordi for han er det mindre hassle enn å ha sex med deg. Dette er et problem for dere og noe du bør ta opp. I verste fall må du spørre rett ut om han ikke trives i forholdet lengre. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Det er helt normalt å runke i ett forhold, og det trenger ikke bety at han er lei av deg. Menn runker overalt, så at badet blir benyttet er ikke utenkelig. At man ikke har like mye lyst er normalt i alle forhold og noen har større behov enn andre. Anonymous poster hash: fa25e...9cc Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Men kan virkelig en mann på 25år gå 2 uker uten utløsning? Anonymous poster hash: e6d68...1db Rent fysiologisk er dette ikke noe problem, men masturbasjon er sannsynligvis den sterkeste vanen mange menn har opparbeid. Under stress tyr mange til dette for å lette trykket som egentlig er mest mentalt. Så - har han det bra ellers? Noe som skurrer? Menn har vel ikke for vane å åpne seg så mye om denslags. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Å bli sittende på dass opp til en halvtime tre ganger om dagen, sier jo sitt til at noe ikke er som det skal i forholdet. 3 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Du har ikke tilfeldigvis sett YPF ? "Your balls need emptying" 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Nei det har jeg ikke sett!? Men tenker det er uhygenisk?? Hvorfor sitte på dass å gjøre det? Kan ikke være særlig digg?.. Men kan det faktisk hende at han snakker sant og dermed ikke gjør noe selv? Og at han faktisk bare driter så lenge? Haah1 Anonymous poster hash: e6d68...1db Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Er det vanlig at mannfolk gjør det mens de sitter på do? Anonymous poster hash: e6d68...1db Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hvis han føler han må gjemme seg og holde det skjult, er vel det den eneste plassen i huset med lås på døra. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Er det vanlig at mannfolk gjør det mens de sitter på do? Anonymous poster hash: e6d68...1db Tror nok du hadde blitt overrasket over hvor vi gjør det , men trolig står han og runker og sitter ikke på selve dassen. Andre plasser som funker fint : I dusjen. En eller annen intim plass der man har toalettpapir tilgjengelig for minst mulig søl. For å være ærlig ser jeg personlig på det å masturbere som en helt grei ting , om kona er sur og har mensen så er det ikke sikkert at hun har lyst til å ta tak i en eventuell ereksjon man har og da kan man like greit ta hånd om det selv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Ja jeg skjønner. Men jeg vil hele tiden jeg. Uansett om jeg har mensen. Han kan få blowjobs 2 ganger for dag i mensenuka om det er det han ønsker.. han takker oftere ja til det enn samleie. Så da når han kan få det han vil hos meg skjønner jeg ikke hvorfor han må ty til dassen ? men 1 ting, de gangene det har gått lenge mellom hver blowjob å sex, så har det vært mye klumper i sæden? Hva vil det si? Anonymous poster hash: e6d68...1db Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Selv om eg kan få biff med fløtegratinerte poteter hver dag så vil eg ha andre ting innimellom også. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Han pleide å komme når dere har hatt sex? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Ja han kommer veldig raskt. 1-3min med vaginal sex .. hver gang Anonymous poster hash: e6d68...1db Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Så dere kan tro jeg blir seksuelt frustrert. Sjelden sex og når vi har det er det over før jeg rekker blunke. Anonymous poster hash: e6d68...1db Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Så dere kan tro jeg blir seksuelt frustrert. Sjelden sex og når vi har det er det over før jeg rekker blunke. Anonymous poster hash: e6d68...1db Det er mulig det er der problemet ligger. Når han merker at du blir så frustrert så er det lett å få prestasjonsangst. Da frister kanskje ikke sex så mye lenger. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Kan med ganske god sikkerhet si at han neppe runker. At han sitter på do lenge er det jeg tror. Ingen runker på dassen vel, da må man være veldig kåt og ikke like å være i ditt nærvær. Anonymous poster hash: 4ca69...031 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Han merker det ikke under samleie eller etter. Sier aldri noe om det så derfor kunne han ikke fått prestasjonsangst.. da må det være selvskapt. Eneste jeg gjør er å hinte til sex eller spørre om det når jeg vil Anonymous poster hash: e6d68...1db Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Men hva kommer klumper i sæden av? Anonymous poster hash: e6d68...1db Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Mange runker på do. Og selv med fast sexpartner så kan runking være ett fint tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg